Nuoria odottajia Espoosta / pk-seudulta?

  • Viestiketjun aloittaja tuleva äiti
  • Ensimmäinen viesti
tuleva äiti
Hei!

Olen 19-vuotias espoolaistyttö ja esikoistani odottelen syntyväksi huhtikuussa 2005, aika alussa siis vielä ollaan.
Olisi todella kiva saada kahvittelu-, jutustelu- ja shoppailuseuraa yms. muista nuorista odottajista. En tunne täältä ketään nuorta äitiä / tulevaa äitiä, joten "vertaishenkilön" löytäminen olisi todella mukavaa. =)
Jos laitat vaikka sähköpostiosoitteesi tähän ketjuun, niin kirjoittelen sinulle. Olisi mukavaa myös tavata sitten jatkossa!
Myös nuoret jo-äidit saavat vastata, mikäli vaan odottajan seura kelpaa!
 
Marianäiti86
Heippa!
Olen vuoden lopussa 18 täyttävä, Maria-tytön äiti. Maria on viikon päästä 3kk vanha. Asumme Vantaalla. Olisi mukavaa tutustua, vaikka odotusaika on minulla jo takanapäin,löytyisi varmasti paljon keskustelunaiheita. Kaipasin jo odotusaikana seuraa toisesta nuoresta äidistä, mutta en sellaista löytänyt, joten tiedän miltä tuntuu kun ei ole toista samassa tilanteessa olevaa,jonka kanssa jutella. Noh, nyt tyttäreni tosiaan on kolmisen kuukautta,enkä ole vieläkään löytänyt äippäkaveria. Päivisin olisi kiva jos saisi seuraa kävelylle,kahville ja shoppailukierroksille. Juttukaveria kaipaan joskus kovastikin,koska vanhat kaverit eivät ole samassa elämäntilanteessa,joten meidän jutut kulkee vähän liiankin erilaista rataa...Joten jos vaan seura kiinnostaa,pistä postia, niin ehkäpä voitas joskus nähdä! Olis kiva vertailla kokemuksia ja ajatuksia. Kuten varmaan jo viestistäkin huomaa,mulla ei meinaa juttu loppua,joten enpä usko että meillä ei riittäisi juttua =)
Odottelen postia! chica86@luukku.com
 
Tuore äiti
Tuleva äiti..
Minulla on 2kk ja 3vk. vanha poika ja olen itse 19 .Haluan mielelläni uusia kavereita varsinkin äitejä/tulevia. Itselläni on kaksi kaveria raskaana ja tuskinpa kumpikaan pistäisi pahitteeksi jos saisi lisää ihmisiä "Mamma-kerhoon" :D Laita mailia os. Sapu85@suomi24.fi niin jutellaan lisää..
 
Norrsu
Hei:)
Itse olen Nurmijärveltä mutta käyn päivittäin Pääkaupunkiseudulla ja siellä ravaaminen ei ole vaikeaa auton kanssa:)
Olen 19 vuotias ensimmäisen odottaja myös ja raskausviikkoja nyt 9+0 eli maaliskuun lopussa ois laskettuaika!! olisi tosi kiva tutustua!!! :)
Jaksaisitko mailata noorahalonen@hotmail.com
tai lisätä messenger listaan tuolla osoitteella :)

noora :)
 
Henna85
Moikka!

Olen 19.v äiti Helsingistä. Mulla on kohta 5kk poikavauva. Mukava olisi tutustua ja vaikka tavatakkin. Olen asunut täällä pk-seudulla vasta puolisen vuotta, joten kavereita ei oikein ole.. =)
osoite on: henna_kariniemi@hotmail.com
 

Yhteistyössä