Nuoria mammoja

• Viestiketjun aloittaja Vanukas
  • Ensimmäinen viesti
nuori mamma
No hei :)
Minäkin haluaisin uusia kamuja nuoremmista äideistä, itselläni ei pahemmin ole kamuja jotka ovat äityleitä... :) laskettu aika minulla on marraskuussa ja ikää on kohta 18.. mailaile jos haluat..tiina1686@suomi24.fi

äiskä82
Täällä olisi myös yksi nuori äiti vailla kavereita.Olen 22 v ja perheeseemme kuuluu lapset(poika 2v4kk ja tyttö 8kk) ja isi 34v.Tässä osoite:tiitu-82@jippii.fi

Tietämätön
Täällä myös kaipailtas mailikamuja =)

oon myös 22 kohta ja 7 kk ikäsen tyttelin äiti.
Perheeseen kuuluu lisäx isukki joka on myös 22.

Kirjoitelkaa!!

Rosita82@hotmail.com

Miracle
Hejssan!

Täällä olisi kamuista pulaa myöskin...olen 20-vuotias äityli Kotkasta. Tyttönen on 3kk.
Mailatkaa osoitteeseen jasmin_04@luukku.com
Olisi tosi mukava tutustua uusiin ihmisiin kun en tunne montaakaan ikäistäni ihmistä jolla olisi lapsi... :wave:

kaikki nuoret mamit, laittakaa mailia minulle. olisi kiva saada uusia ystäviä. omassa tuttavapiirissä ei ole kuin pari perheellistä. olen 21 v ja perheeseen kuuluu isi 21, tyttö 2v ja 1kk ikäinen rinsessa. :heart: Ehkä meistä voisi tulla hyvätkin ystävät :)
kaktus@kotinet.com

hei! mullekin saa meilailla! oon 21v. , mies 22v.(intissä) ja poju 2v1kk... saman ikäisiä kavereita ei oo, siis äitejä... kaikki yhteydenotot on tervetulleita! :wave:
ja osote on kirppu33@hotmail.com
-kirppu-

mamma myös
Minäkin kaipaisin mailiseuraa ja ehkä myös tavatakin vois, jos joku Lahden lähistöllä asustelee... Ikää mulla on 19v, mies saman ikäinen ja laskettu aika tytöllä 23.11.

Mailailemisiin! aurinkokukka_85@luukku.com :p

:hug: moikka kaikki mulla on tänään 1.11 esikoiseni laskettuaika ja kavereita ei tunnu koskaan olevan liikaa siispä jos olet kiinnostunut jutteleen ....niin oon 21v ja isi 22 vuotias kohta....kirjoittelehan osotteeseen opa_opa@suomi24.fi

Yhteistyössä