Nuoria äitejä...

• Viestiketjun aloittaja JS-84
  • Ensimmäinen viesti
JS-84
Hei!
Täällä 20v nainen etsii noin samaa ikäluokkaa olevia odottajia tai pienten lasten äitejä mailikavereiksi ym... Itsellä myös kaksi koiraa, hevosia ym. eli eläinjututkin aiheena kiinnostaa!
Itsellä laskettu aika 25.9. ja olen 06-alueelta...

Mailailkaa osoitteeseen j.m.s@jippii.fi
=)

bonbon
tervehdys!täällä olisi 20vee 2lapsen äiti vailla samaa ikäluokkaa,nuorin on tyttö ja 2kk :D yritin meilata sulle mut saanu sitä menee... :ashamed: jos haluat voit meilata mulle os:pallero84@luukku.com

outionikki
Moi. Oon 22-vuotias ja asun Tampereella. Odotan esikoistamme, laskettuaika on 7.5.2005, eli raskaus ihan alussa vielä. Haluaisin uusia ystäviä ja juttuseuraa. Saa mailailla ja lisätä mut Messengeriin.

outi82@suomi24.fi

=)

-larenZo-
Moi! Olen 17 vuotias tuleva nuori äiti. Raskausviikkoja on kertynyt 18. Haluaisin maili/kirje kamuja äideistä ja tulevista äideistä. Mailaile
laura_maki@jippii.fi

hemmamami
Moi!
Täällä olis 23-vuotias kolmen lapsen äiti.
Meillä on koira ja hepat ovat lähellä sydäntäni, olen aikoinaan omistanut niitä kaksi kappaletta =)
Laitahan mailia tulemaan osoitteeseeni cniemel@yahoo.com
Myös muut mammat voivat laittaa mailia tulemaan!!

simmu84
moi, olen 20 vuotias ja esikoistani odottava nuori äiti ja kaipaisin uusia tuttavuuksia kuopion seudulta ja muualtakin..kaikki vaan rohkeasti kirjoittelemaan. simmu84@jippii.fi

Yhteistyössä