Nuori nainen.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vielä virtaa.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vielä virtaa.

Vieras
Tälleen vanha silmä näkee nuoria naisia, ja halu rakastella nuoren, aikuisen naisen kanssa.
Se kokemus on olemassa nuoruuden ajoilta, mutta muisto on sammaloitunut.
Nyt kokeena starana, kun saisi toteuttaa haaveen, seksiä nuoren, raikkaan naisen kanssa.
Luultavasti olisi miellyttävä kokemus puolin ja toisin, jos sattuu ulkonäkö, kemiat kohdalleen.

Alkuperäinen kirjoittaja Vielä virtaa.;10744960:
Tälleen vanha silmä näkee nuoria naisia, ja halu rakastella nuoren, aikuisen naisen kanssa.
Se kokemus on olemassa nuoruuden ajoilta, mutta muisto on sammaloitunut.
Nyt kokeena starana, kun saisi toteuttaa haaveen, seksiä nuoren, raikkaan naisen kanssa.
Luultavasti olisi miellyttävä kokemus puolin ja toisin, jos sattuu ulkonäkö, kemiat kohdalleen.

Olen kiinnostunut vanhemmista miehistä, ja mitä ne tekee ja pystyy naimaan. Yllätvän vanhakin mies saa seisomaan. Kiva kokeilla kaikea ja sitä yllättyy joskus kunnolla kun saa eri kokoisia.

Meitä vanhempia miehiä on todella nuorekkaita ja viriilejä. Kyllä nuori, viehättävä nainen hiukan vanhemman miehen kanssa toimmii hyvin.
Ulkonäkö tietysti on kaiken aa ja oo. Parhaimmillaan vanhempi herrasmies on tosi nuorekas naamaltaan, ja muutenkin timmissään.
Nuori nainen saa nauttia naiseudestaan tollasen adoniksen hyväiltävänä, ja kaikin puoleen tyydytettynä.
Te nuoret naiset, nauttikaa naiseudestanne, koska ajan hammas kyttää ja vaanii kaikenaikaa.
Sitten alkaa rypistyminen ja sitä ei pysäytä muu kuin viikatemies.

Alkuperäinen kirjoittaja Utelias tyttö;10745015:
Olen kiinnostunut vanhemmista miehistä, ja mitä ne tekee ja pystyy naimaan. Yllätvän vanhakin mies saa seisomaan. Kiva kokeilla kaikea ja sitä yllättyy joskus kunnolla kun saa eri kokoisia.

kiva kun on muitakin. Minun 15v poikaystäväni ei halu kun joskus. Joskus hävettä lähtee vanhan miehen kanssa, mutta kun mai kunnolla tekee hyvää. Haluttaa välillä jatkuvasti ja vanhat miehet haluaa naida, välillä nautin monta kertaa viikossa jos tapaan kivan vanhan miehen. Kyllä kun keikistelee alasti niin saa vanhankin munan seisomaan kunnolla, tykkäävät ainakin kovasti,

Alkuperäinen kirjoittaja Myös utelias siitä;10745614:
kiva kun on muitakin. Minun 15v poikaystäväni ei halu kun joskus. Joskus hävettä lähtee vanhan miehen kanssa, mutta kun mai kunnolla tekee hyvää. Haluttaa välillä jatkuvasti ja vanhat miehet haluaa naida, välillä nautin monta kertaa viikossa jos tapaan kivan vanhan miehen. Kyllä kun keikistelee alasti niin saa vanhankin munan seisomaan kunnolla, tykkäävät ainakin kovasti,

Jätä heppusi jos ei tee kun halut, olen 14v ollut ekan kerran vanhemman kanssa. Nyt 18v olen ollut mielenkiinnosta Vanhempien miesten kanssa., kun on vähissä vaatteissa rupeevat innostumaan. Kun joskus innostun vanhempien miesten porukasta menen mukaan( 9 miestä) ja saan kunnolla. On tullut kivoja kokemuksia vaikka on ollut monen kanssa samaan aikaan, joskus haluisi enemmänkin miehiä samaan aikaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Myös utelias siitä;10745614:

Eiköhän kaikki arvaa, ettet ole mikään tyttö, vaan pervo ukko, joka esiintyy nuorena tyttönä. Ihanko tosissasi luulit muiden uskovan tarinaasi?

Moi, Utelias tyttö,
Jos todella ole kiinnostunut vanhemmista miehistä,miellä voisi olla kivaa yhdessä.
olet aivan oikeassa siinä,että vanhallakin miehellä seisoo ja ne tekee miellellään muutakin.
Ehkä voisin tyydyttää uteliaisuuden tarpeesi.

QUOTE=Utelias tyttö;10745015]Olen kiinnostunut vanhemmista miehistä, ja mitä ne tekee ja pystyy naimaan. Yllätvän vanhakin mies saa seisomaan. Kiva kokeilla kaikea ja sitä yllättyy joskus kunnolla kun saa eri kokoisia.[/QUOTE]

provoa, ettei puolet totta.
Äskeisen tutkimuksen mukaan yli puolet keski- ikäisistä naisista oli kokenut seksuaalista ahdistelua ??????
Asiaa paremmin tutkittuna, löytyykin ikivanha tieto.
Naiset ovat kokeneet pääsääntöisesti seksuaalisen ahdistelunsa kotonaan, puolisonsa taholta.
Eli mies on vongannut pillua, puristellut tissejä, taputellut pyllyä ja jopa puhunut rivoja eli seksuaalisviritteisiä juttuja.
Eikö ole kamalaa, että OMA mies ahdistelee, vanhaa kääkkäänsä ?

Tätä se nyt on kun kaikki ( jopa katseet ) voidaan tulkita seksuaaliseksi ahdisteluksi. Parhaimmat femakot ovat saaneet ihan seksuaailisen ahdistelun yrityksenkin rikolliseksi teoksi. Eli esim hississä nainen saattaa tuntea, että tuo mies voisi puristaa tissiäni, ellen olisi uhkaavan näköinen.
Silti mies syyllistyy ahdistelun yritykseen, koska nainen tuntee niin.

Yhteistyössä