nuoret miehet

  • Viestiketjun aloittaja Lennu
  • Ensimmäinen viesti
Lennu
Laitoin ilmoituksen eräälle deitti palstalle jossa etsin nuorempaa miestä rakastajaksi keski-ikäiselle naiselle ja sain melkein 400 vastausta parissa viikossa...onko tosiaan niin että nuoret tytöt pihtaavat vai mikä meissä keski-ikäisissä niin kiinnostaa...
Olen muuten 3 heistä tavannut..kivoja salskeita nuorukaisia....
Myös ystävättäreni kertoo chatissa nuorten miesten olevan kovasti vanhemman naisen perään..
Onko tämä jokin trendi vai yleensä naisen puute..
 
jo:el
nuoret naiset tosiaan pihtaavat tai me nuoret miehet vain haluamme enemmän. ja nuorikot eivät oikein tiedä mitä haluavat ja mitä pitäisi antaa. itse voisin myös mielelläni tutustua kauniimpaan (ja vanhempaan) sukupuoleen.
 
Martha Focker
Tosi on, chatissa ei tartte kuin sanoa iäkseen 40v, niin johan nuoret miehet jahtaa. Taitavat haluta opetella vanhemmalla, että osaisivat naida sitä nuorta naista sitten.heh
 
Pekka
Olen aina pitänyt vanhemmista naisista.. Ihanin kokemukseni oli parikymmentä vuotta sitten jolloin olin 21v ja se nainen jotain48-53v. se oli IHANAA!!!!!! Hänellä oli ihana lantio! Saisinpa hänet nyt.
Minusta on ihmeellistä että tuollaista asiaa ihmetellään... luulevatko ihmiset todella että vain nuoet naiset kiinnostaa miehiä! HERÄTKÄÄ!
 
37v. nainen
Mulla myös samanlaisia kokemuksia,paljon vastauksia mutta ihmetyttää vaan se että nuorimmat vastaajat olivat 16-17v.poikia...? Siis haloo, ei nyt ihan tulisi mieleen mennä panemaan oman poikani ikäistä kollia,huh...
 
Nanna
Samoja kokemuksia. Olen muutaman kerran vieraillut esim 24:n eroottisessa chatissa ja toden totta nuoret miehet ehdottelevat hyvin aktiivisesti vaikka mitä vaikka nikissäni hyvin selkeästi on 46 numero jota ei kovin väärin voi tulkita.
Imarteleehan se toki kun tällaista L-kokoista ei niin missi tyyppistä naista niin aktiivisesti ""isketään""
 
M42
Näinhän se on.
Älkää uskoko mainoksia.
Kyllä hyvin kroppansa kantava 35v ja siitä eteenpäin nainen onkin upea!

Juniorit voivat mennä suputtelemaan kännykkäänsä vessoihin ja hihittelemään keskenään. Näin yli neljäkymppisenä on kiva katsoa nuoria pajunvitsoja, mutta kyllä se NAINEN löytyy vanhemmista.

Tässä kohtaa olisi tietysti mielenkiintoista tietää mikä noissa nuorissa kolleissa kiinnostaa (vrt.+40)?
 
TosiNainen40-v.
Totta turiset. Mäkin aikani niiden kanssa chattailtua ""sorruin"" pari kertaa ja ei kyllä voi paljon kehua: no nuoret jätkät olivat hyvännäköisiä, innokkaita ja valmiita ihan mihin tahansa, mutta ne taidot, ne taidot...paljon on pojilla vielä harjoiteltavaa, että pystyvät tämmöisen kiimaisen nelikymppisen naisen pitämään tyytyväisenä. Noilla nuorilla sälleillä ei oo mielessä muuta kuin oma kyrpä ja se nautinto mitä saavat meiltä osaavilta naisilta, ei ne meidän naisten nautintoa ajattele paskan vertaa. Onhan se aina imartelevaa, kun nuoret miehet vonkuu pillua meiltä kski-ikäisiltä naisilta, mutta älkää antako sen kihahtaa hattuun, jos haluutte itse saada myös jotakin.

Vähän ""vanhemmat"" miehet, 30 ylöspäin haluavat yleensä tuottaa myös naisille nautintoa, paras rakastajani on 49-vuotias, tietää mitä tekee, on kestävä, hyväkuntoinen ja käsittelee naista kuin kalleinta kruununjalokiveä konsanaan. Terkuin ""TosiNainen"", 40-v.
 
naminami
Hei minulle lähes 50 v pehmeälle, naiselle kans kivaa. Nuori mies, muttei liian, haluan valkata sopivan. Silmän iloa, hyvää kroppaa ja sitä. Ei muuta kun pojat toimeksi, hakemuksia otetaan vastaan.
 
Ukkomies
Olisiko niin, että nuoret naiset ovat monelle pojalle liian ""kovia jätkiä "". Saattavat antaa pakit tai tekevät
jutut vain omilla ehdoillaan.Pompottavat vielä.
Tavallisen nuorukaisen on helpompi lähestyä äitiään
muistuttavaa jo kauniisti pyöristynyttä naista.
Vastavuoroisesti kokeneempi ja varttuneempi nainen saattaa tuntea olonsa imarrelluksi saamastaan huomiosta ja äidillisesti kaappaa aran nuorukaisen syleilyynsä ja opettaa siinä samalla pari pientä juttua miehen ja naisen välisestä ""kanssakäymisestä"".
Keittää kaurapuuron, niistää nenän ja lähettää urhon
yhtä kokemusta vahvempana takaisin kylmään maailmaan.

 
Pirjo54
Must on kyl nii ihanaa ku joku 16v poika imee mun hikistä, ei niin kiinteää torttua ja tarttuu mun roikkuvaan peffaan kiinni. Jenkkakahvojen heiluttelu käy esileikistä ja ekat orkut tulee jo ku poju nai mua kaksoisleuan väliin... Tämmöses on sitä jotain!
 

Yhteistyössä