Nuoret äidit!

  • Viestiketjun aloittaja Tuleva äiti-85
  • Ensimmäinen viesti
Tuleva äiti-85
Olis kiva vaihtaa ajatuksia nuorten äitien kanssa kirjeellä ja/tai sähköpostilla. Itse olen 19-vuotias tuleva äiti ja raskausviikkoja on 8. Laita sähköpostia niin vaihdetaan osoitteita siellä!
Olis oikeesti mukava jos joku piristäs kirjeillä mun tylsiä päiviä.. :)

merixxx@jippii.fi
 
mami 20
moikka!olen 20v ja pienen 2kk ikäisen sara neitin äiskä.asun helsingissä,olisi kiva jutella saman ikäisen äitin kanssa ja vaihtaa tosiaan ajatuksia.
osoitteeni on ltahjanjoki@jippii.fi
laitahan viestiä niin vaihdetaan kotiosoitteita
t:laura
 
äitiliini81
Tervehdys!

En ole "enää nuori", mutta sain myös esikoiseni 19-vuotiaana :)
Nykyään olen 23-vuotias kahden tytön kotiäiti. Tytöt ovat syntyneet syyskuussa 2000 ja maaliskuussa 2004.
Jos kiinnostaa niin voin mielelläni vaihtaa kanssasi ajatuksia ja kokemuksia arjen aherruksen ohessa. :D
heidi.kvist@jippii.fi


 
emmi20
Heips! olen itsekin nuori (20v) ja tuleva äiti, jonka laskettu aika on 12.8.04. Asun turussa ja olisi kiva saada kirjeystäviä ja ystäviä nuorista äideistä.
Postia voi laittaa mulle tähän ossuun:
Emmi, Lipunkantajankatu 10 a22, 20360 Turku
 
Heippa
Netis on vaikeata löytää hyviä keskustelupalstoja, löysin juuri http://www.freewebs.com/piilopirttifoorumit/ jossa on chatti ja monipuolinen foorumi. eiköhän saataisi sinne myös meille nuorille äipillekin oma fooru, jos meitä ois enemmän sinne rekisteröitynyt. Ois kiva vaihtaa ajatuksia. se on just aloittanut foorumi ja tunnen siellä yhen käyttäjän. Toivottavast nähään siellä?
 
Heippa!!
Olen itsekkin nuoriäiti, tai olin ainakin joskus nyt ikää on jo kohta 21. Lapset on tyttö 1v ja poika 3v kolmatta odotellaan rv10. Mullekin saa mailata ihan kuka vaan joka on vailla uusia ystäviä!!
Osote on LiisaP83@jippii.fi
Toivottavasti edes joku piristäis mun päivää...
 
Voi kun kiva,että täälä vielä näinkin moni nuori tykkää kirjotella kirjeitä!! Mullekkin saapi lähetellä kirjetä jos siltä tuntuu. oon 21v ja mulla on mies,poika pian 2v ja la.27.10.
Siis kynät käteen!

Ja osoite on: Jänislahdenkatu 3 a 7,
33410 Tampere

 

Yhteistyössä