Nuorentaako otsatukka?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HurliKurli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

HurliKurli

Vieras
Mulla on tasapitkät hiukset. Olen miettinyt pätkimistä, tai vaihtoehtoisesti otsatukkaa. Hiuslaatu on paksu ja karkea. Ja kasvot on pyöreähköt. Ja ikää lasissa 40 :D . Mielipiteitä? Nykyän käytän ponnaria tai annan tukan liehua auki.

No en mä tiedä... kokonaisuus ratkaisee, vaatteet ja muutenkin hiusten tyyli. Kai se on paras, että on vaan siististi leikattu ja hoidettu tukka, olipa minkä pituinen vaan tai olipa otsatukka tai ei. Ihan kummin itse tykkäät, ja kumpi sulle henk. koht. sopii.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 10:41 vieras kirjoitti:
Sievempää on pitää otsatukkaa kuin että koko tukka roikkuu samanpituisena. Nuorentaa kyllä. Ohennuta otsari, niin on kivannäköinen, paksu otsis ei.

Tämä on kyllä niin muotikysymys!! Ei ole mitään absoluuttista totuutta, että jokin tietty malli on aina kaikilla "sievempi".

\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 10:41 vieras kirjoitti:
Sievempää on pitää otsatukkaa kuin että koko tukka roikkuu samanpituisena. Nuorentaa kyllä. Ohennuta otsari, niin on kivannäköinen, paksu otsis ei.

Juu tuollainen ohennettu otsatukka on kyllä siistimpi. Taidanpa sellaisen otattaa ennen koulujen loppumista.

Yhteistyössä