J
juu
Vieras
Eihän siellä oo läheskään kaikki istuimia, mulle suurin osa ihan outoja merkkejä :O Esim. besafein istuinta ei ole... Ainakaan en löytänyt. Siis sitä besafe izi combi... Menee hermot.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:On siellä besafen istuin (ainaki ollu) ja sai sikahyvät arvostelut.
Mutta niissä kaikissa ei ole istuimet oikein asennettu, kannattaa katsoa tarkkaan ne testit.
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:On siellä besafen istuin (ainaki ollu) ja sai sikahyvät arvostelut.
Mutta niissä kaikissa ei ole istuimet oikein asennettu, kannattaa katsoa tarkkaan ne testit.
Missä siellä? Ku mä en vaan löydä... :O Kaukalo kyllä on besafelta, mut ei istuinta... Ja kaukalo saanut välttävän...
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:http://www.autoliitto.fi/haku/?E*Q=besafe+istuin
oisko tossa ...
Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelijä:Mun mielestä noi testit on jotenkin ristiriidasssa sen autoliiton suosituksen kanssa, jonka mukaan alle 3v pitäisi aina kuljettaa selkä menosuuntaan. Siellä kun kuitenkin monet sellaiset istuimet, jotka voidaan asentaa vain kasvot menosuuntaan, ovat saaneet hyviä arvosteluja... Ei ymmärrä, meillä joka tapauksessa 2v. kulkee selkä menosuuntaan.
Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelijä:Mun mielestä noi testit on jotenkin ristiriidasssa sen autoliiton suosituksen kanssa, jonka mukaan alle 3v pitäisi aina kuljettaa selkä menosuuntaan. Siellä kun kuitenkin monet sellaiset istuimet, jotka voidaan asentaa vain kasvot menosuuntaan, ovat saaneet hyviä arvosteluja... Ei ymmärrä, meillä joka tapauksessa 2v. kulkee selkä menosuuntaan.
Alkuperäinen kirjoittaja meillä on:Joo, noissa osissa on istuin asennettu väärin ja siksi antaa vääriä tuloksia!!!
Jotkut ammattilaiset testaa ja asentavat istuimet vielä väärillä kiinnityksillä.
Meillä Akta Cracon cosmic confort s vuoden 2010-malli. Testeissä voittaja. Turvatesteissä asennettu aikaisemmin väärin ja siksi saanut aikaisemmin jotain vääriä pisteitä autoliiton sivuilta.
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Alkuperäinen kirjoittaja meillä on:Joo, noissa osissa on istuin asennettu väärin ja siksi antaa vääriä tuloksia!!!
Jotkut ammattilaiset testaa ja asentavat istuimet vielä väärillä kiinnityksillä.
Meillä Akta Cracon cosmic confort s vuoden 2010-malli. Testeissä voittaja. Turvatesteissä asennettu aikaisemmin väärin ja siksi saanut aikaisemmin jotain vääriä pisteitä autoliiton sivuilta.
Onko näyttää jokin linkki, missä tulee ilmi, että tuo istuin on testivoittaja?
Alkuperäinen kirjoittaja meillä on:Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Alkuperäinen kirjoittaja meillä on:Joo, noissa osissa on istuin asennettu väärin ja siksi antaa vääriä tuloksia!!!
Onko näyttää jokin linkki, missä tulee ilmi, että tuo istuin on testivoittaja?
Tekniikan Maailma-lehti. En mä mitään linkkiä löydä siihen. Kato löytyykö netistä.
Alkuperäinen kirjoittaja mikrokitumoppi:Mua vähän riepoo noissa TURVALLISUUStesteissä se, että loppuarvosanaan vaikuttaa esim. kankaiden irrotettavuus pesua varten jne. :kieh:
Miten se vaikuttaa turvallisuuteen? Itse skippaan noista annetut miinukset ja huomioin vain TURVALLISUUTEEN vaikuttavat tekijät.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelijä:Mun mielestä noi testit on jotenkin ristiriidasssa sen autoliiton suosituksen kanssa, jonka mukaan alle 3v pitäisi aina kuljettaa selkä menosuuntaan. Siellä kun kuitenkin monet sellaiset istuimet, jotka voidaan asentaa vain kasvot menosuuntaan, ovat saaneet hyviä arvosteluja... Ei ymmärrä, meillä joka tapauksessa 2v. kulkee selkä menosuuntaan.
Testejä ei ole tehty Suomessa eikä edes Pohjoismaissa vaan muistaakseni Keski-Euroopassa.
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:On siellä besafen istuin (ainaki ollu) ja sai sikahyvät arvostelut.
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelijä:Mun mielestä noi testit on jotenkin ristiriidasssa sen autoliiton suosituksen kanssa, jonka mukaan alle 3v pitäisi aina kuljettaa selkä menosuuntaan. Siellä kun kuitenkin monet sellaiset istuimet, jotka voidaan asentaa vain kasvot menosuuntaan, ovat saaneet hyviä arvosteluja... Ei ymmärrä, meillä joka tapauksessa 2v. kulkee selkä menosuuntaan.
Testejä ei ole tehty Suomessa eikä edes Pohjoismaissa vaan muistaakseni Keski-Euroopassa.
siellä on yks testi jossa istuin selkä menosuuntaan.ei siinä kyllä hullu hurskaammaksi tule :/
Alkuperäinen kirjoittaja mikrokitumoppi:Mua vähän riepoo noissa TURVALLISUUStesteissä se, että loppuarvosanaan vaikuttaa esim. kankaiden irrotettavuus pesua varten jne. :kieh:
Miten se vaikuttaa turvallisuuteen? Itse skippaan noista annetut miinukset ja huomioin vain TURVALLISUUTEEN vaikuttavat tekijät.
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelijä:Mun mielestä noi testit on jotenkin ristiriidasssa sen autoliiton suosituksen kanssa, jonka mukaan alle 3v pitäisi aina kuljettaa selkä menosuuntaan. Siellä kun kuitenkin monet sellaiset istuimet, jotka voidaan asentaa vain kasvot menosuuntaan, ovat saaneet hyviä arvosteluja... Ei ymmärrä, meillä joka tapauksessa 2v. kulkee selkä menosuuntaan.
siellä on yks testi jossa istuin selkä menosuuntaan.ei siinä kyllä hullu hurskaammaksi tule :/
No mikä istuin??
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelijä:Mun mielestä noi testit on jotenkin ristiriidasssa sen autoliiton suosituksen kanssa, jonka mukaan alle 3v pitäisi aina kuljettaa selkä menosuuntaan. Siellä kun kuitenkin monet sellaiset istuimet, jotka voidaan asentaa vain kasvot menosuuntaan, ovat saaneet hyviä arvosteluja... Ei ymmärrä, meillä joka tapauksessa 2v. kulkee selkä menosuuntaan.
No mikä istuin??
en muista..
Alkuperäinen kirjoittaja harmailija:Miksi sitten luulette, että koko muu maailma Suomea ja Ruotsia lukuunottamatta kuljettaa lapsensa kavot menosuuntaan. Ne on varmaan ihan niin täysin tietämättömiä ja rikollisia ja yrittävät ensisijaisesti tappaa lapsensa turvaistuimella. Tulee mieleen onko selkä menosuuntaan laitettavissa penkeissä sittenkin joku puute tai vika, mitä meillä Suomessa ei suostuta hyväksymään ja joka muualla on oivallettu varsin hyvin.