nummela

Heippa kaikki mammat Nummelasta!Täällä olis seuraa kaipaileva 27vuotias äippä Nummelasta.Pojat on 4vuotta ja toinen 4kk.Muutettiin n.viikko sitten Espoosta tänne päin ja olis kiva tutustua täällä joihinkin muihin kotiäiteihin =) Ukko on päivät töissä ja rupee pää hajoo itteksee tääl kotosalla :ashamed:
 
Moikka! Täällä ois yks nummelalainen 32-v mamma. Mulla puolestaan kaksi tyttöä, vanhempi täyttää kohta 3 ja nuoremmalla tuli juuri huimat puoli vuotta täyteen. Esikoinen kaipais kovasti leikkiseuraa (ainakin mun mielestä...heh). Missä päin Nummelaa asutte? Me asustellaan Pajuniityssä.
 
myymä
Heips! :)

Täällä huutelee tuleva vihtiläinen. 22 vuotias mamma Vantaalta ja 2,5 vuotias tytär. Rakentaminen Vihtiin alkaa huhtikuussa, joten sinnepän ollaan tulossa. Yksityisviestiä saapi lähettää :)
 
vaihdoin nimimerkkiä,eli olen entinen nuhis :LOL: Asutaan Hiidenrannassa.Onko Pajuniitty lähellä?Mul ei meinaa mitää hajua ku en tunne koko paikkaa.Olis kyl kiva saada kavereita täältäki päin.Ajokorttia en omista vielä.
 
No pahus. Hiidenranta on suhteellisen kaukana meistä. Pajuniitty on ihan tässä Nummelan keskustan tuntumassa mutta toisella puolella keskustaa teiltä päin katsottuna. Ei siis oikein kävelymatkan päässä, ainakaan lyhyen sellaisen. Mulla on kyllä ajokortti muttei autoa päivisin :/ .
 

Yhteistyössä