nukun öisin huivi kaulassa. Muita?

  • Viestiketjun aloittaja "vilu"
  • Ensimmäinen viesti
"vilu"
hartiat tarttee vähintään olla "suojattuna" ja kaulahuivi myös, muuten on niin kylmä ettei uni tule. Kesän helteillä voi unihuivista luopua. En pystyisi nukkumaan alasti tulematta kipeäksi.
 
Foortti harmaana
[QUOTE="vieras";25058183]Ei huivia, mutta villasukat kylläkin. Ilman niitä tuntuu että koko kroppaa palelee vaikka kuinka olisi peittoa päällä.[/QUOTE]

Niin mullakin, kun 30v täytin ja tämä talon romu ostettiin.
(vetää nurkista)
 
"aapee"
[QUOTE="vieras";25058183]Ei huivia, mutta villasukat kylläkin. Ilman niitä tuntuu että koko kroppaa palelee vaikka kuinka olisi peittoa päällä.[/QUOTE]

joskus (kun on oikein kylmä) tarttee olla myös villasukat jalassa. Joskus villasukat kyllä "korvaa" sen unihuivin. Normaalikolmisen peiton kanssa kyllä nukun, mutta tuntuu että se on silti liian lyhyt (olen 162 pitkä).

Kauluri on muuten loistava idea, mutta ne on usein jotain kutittavaa materiaalia. Ja 3 vuotta olen huivin kanssa nukkunut, ja vielä ollaan hengissä *koputtaa puuta*.
 
Mie en pystyisi nukkumaan huivi kaulan ympärillä ja mie olisin aika hassun näköinen
huivi kaulan ympärillä ja muuten ihan nakuna. :D
 
[QUOTE="aapee";25058285]taidan olla sitten ainut laatuani. En tiedä/ole kuullut koskaan kenenkään muun nukkuvan kaulahuivi kaulassa.[/QUOTE]En sitä usko, mutta oikeastiko tulet kipeäksi ilman huivia, vai onko se tunne/luulo?
 
"Hei"
Minä nukuin ennen aina kaulahuivi kaulassa, se loppui siihen kun kaverini sanoi että siihen voin unissani muka kuristua siihen sillee pikkuhiljaa. Oon aina ajatellut että kyllähän mä nyt sen tunnen jos se kiristyy liikaa, mut jotenkin pelästytti. Nyt sitten vaan peitto tiukasti päällä..
 
"vieras"
Mä nukuin joskus kaulahuivi kaulassa kun meillä oli sairaan kylmä talo. Ei muilla kyllä ollut niin kylmä, asuin vielä vanhempien luona, mutta mun huoneessa olikin kylmempi kuin muualla. Oli mulla lapasetkin yöllä.
 

Yhteistyössä