Nukuin pommiin KESÄLOMALLA

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Blondi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

Blondi

Vieras
nukuin sitten pommiin. no kesälomalla olen niin ei kai tuolla silleen väliä ole. mut ois pitäny soittaa lääkärille aikaa 8-9. no heräsin sitten puol kymmeneltä. poika oli heränny puol 9 eikä ollu raaskinu herättää mua.

joo jos huomenna laittas kellon soimaan.

:hug: otan ossoo...raskas on elämän taival nuorella naisella. Enää viikko, ja taas saat varmaan soittaa lääkärille :) ?? Itse meinasin unohtaa maanantain tehtävälistasta myös tärkeän soiton - nyt tulin koneelle etsiskeleen puh.nro:a - olen siis myöskin lomalla ja näin ollen pää on pehmenemässä vaniljajäätelöksi ihan. Vaikka tein sen tehtävälistani kyllä ihan A 4 arkille. En vaan muistanut koko arkin olemassaoloa, kun kivammat suunnitelmat painaa päälle, ja mietin, ehtiskö käydä kampaajalla huomenna, ennen lähtee pikku reissulle... on mullakin siis murheita, lomamurheita

Alkuperäinen kirjoittaja murheellinen:
:hug: otan ossoo...raskas on elämän taival nuorella naisella. Enää viikko, ja taas saat varmaan soittaa lääkärille :) ?? Itse meinasin unohtaa maanantain tehtävälistasta myös tärkeän soiton - nyt tulin koneelle etsiskeleen puh.nro:a - olen siis myöskin lomalla ja näin ollen pää on pehmenemässä vaniljajäätelöksi ihan. Vaikka tein sen tehtävälistani kyllä ihan A 4 arkille. En vaan muistanut koko arkin olemassaoloa, kun kivammat suunnitelmat painaa päälle, ja mietin, ehtiskö käydä kampaajalla huomenna, ennen lähtee pikku reissulle... on mullakin siis murheita, lomamurheita

no itsellä ranne pirskatin kipeä, ja ranneluussa järkyn kokoinen patti. no huomenna uusi yritys...

toivotaan kovasti, että saat lekurin kiinni, on vaikeita varmaan nuo soittoaikasysteemit kun joskus voi tosiaan olla, että viikko(ja) täytyy yrittää uudestaan, jos itse missaa...kyllä tuollainen pitäisi saada äkkiä hoitoon, ettei pääse pahenemaan. Sitkeästi vaan, ja väkisin ja sanot, että on akuutti ja paha :) niin tulee ymmärrystä varmaan.

Yhteistyössä