Alkuperäinen kirjoittaja Heiduska:Meillä on pian 11kk ikäinen poika ja yöt on vieläkin rikkonaisia. En oikeen tiiä mitä tekisin. Tissillä on vielä, ja ei syö tuttia :x eli ei siis syö ees nälkäänsä vaan pitää äitiä tuttina noin 3-7 kt yön aikana. Alkuyö kello 21-24-01 aikoihin asti menee heräämättä, sit alkaa noin 1,5-2 tunnin välein heräily. Olen koittanu hyssytellä uneen takasin ja tassutella, mut ei siihen auta kuin tissi. Tiiän että tässä tapauksessa jämäkkä tassuttelu auttaisi, mut en oo jaksanu. Miehestä ei oo avuksi, koska kärsii selkävaivoista.. Ei se saa itteään yöllä ylös sängystäNyt oon päivätissiä vähentäny että syö vaan 3-4 x päivän aikana. Se on mun mielestä auttanut myös öihin. herää enää tissille yleensä 3-4 krt. Suunnitelmissa myös toiseen huoneeseen laitto. Kokeilimme sitä n. 8kk iässä, mutta heräili paljon monena yönä, joten ei jaksanu ravata eri huoneessa. Kokemuksia..?
Meillä oli samanlaist, vaikka tutti olikin, mut ei siit kauheesti apua, mutta jätin yömaidot pois n. 9kk iässä, ensiks ei meinanut mitään tulla koko hommasta, mutta sitten onnistuttiin saamaan silittelyllä ja tietynlaisella jämäkkyydellä. Heräilyt jatkuivat, mutta maitoa ei enää kaivannut. Siirrettiin myös omaan huoneeseen, siel alko paremmin nukahtaa itekseen uudestaan, odotti ennen enemmän palvelua kun oli samas huonees. Silti kyl sai ravata toises huonees, mut meil ainaki parantui tuo uudelleen nukahtaminen. Kaikille ei tietysti samat keinot toimi.