nukkuuko tein 2,5v päiväunet, mohin aikaan menee illlalla nukkumaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En mä nyt tiedä saanko vastata, kun ei nuku, mutta jos nukkuu päikyt (HARVOIN!) niin iltaunille saa n.23-24. Sit taas, jos ei nuku, menee nätisti 19-20.... Herää aina n.9-10.

Alkuperäinen kirjoittaja vierass:
En mä nyt tiedä saanko vastata, kun ei nuku, mutta jos nukkuu päikyt (HARVOIN!) niin iltaunille saa n.23-24. Sit taas, jos ei nuku, menee nätisti 19-20.... Herää aina n.9-10.

vähän mä oon kateellinen, kun jonkun lapsi nukkuu jopa 15tunnin yöunet!!! Teillähän jää vanhemmillekin 7-9tuntia omaa laatuaikaa olla keskenänne. Mulla ja mun miehellä ei ole juurikaan omaa aikaa:(

Meillä nukkuu päiväunet ja on ihan ehdottomasti nukuttava, tai muuten menee ihan ranttaliksi. Noin puolentoistatunnin unet nukkuu päivittäin, yleensä kahdestatoista eteenpäin. Illalla menee nukkumaan puolikahdeksan ja aamulla herään kuuden jälkeen.

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Alkuperäinen kirjoittaja vierass:

vähän mä oon kateellinen, kun jonkun lapsi nukkuu jopa 15tunnin yöunet!!! Teillähän jää vanhemmillekin 7-9tuntia omaa laatuaikaa olla keskenänne. Mulla ja mun miehellä ei ole juurikaan omaa aikaa:(

No ei ole ainut lapsi ;) Esiteini menee nukkumaan varmaan klo 24 näin kesäaikaan niin eipä siinä hirveesti sitä omaa laatuaikaa jää :D

Mä lopetin tytön päikkäreillelaittamisen tuossa reilu 3v, mut nukahtaa ite sohvalle jos väsyttää kovasti. Annan nukkua noin 30min ja ei vaikuta yöuniin. Silloin kun varsinaisesti laitoin tytön päikkäreille niin nukkui puolilta päivin tunnin pari ja meni yöunille 20 maissa.

Herää aamulla 8-9, menee päiväunille joskus 13-15 välillä ja nukkuu yleensä kaks tuntia.
Illalla nukahtaa klo 22 molemmin puolin.

Meillä ei myöskään voi kuvitella päivää ilman päikkäreitä, iltapäivästä jo huomaa kun väsymyksen puna nousee poskille ja hermo meinaa mennä pojalla pienistäkin jutuista TODELLA herkästi. Päiväunien jälkeen on kuin uusi lapsi =)

Aamulla herää klo 8. Päikkärit yleensä klo 13 (2h). Iltaunille nukahtaa usein vasta klo 22-23...

Yritetty myös ilman päikkäreitä jotta iltaunille saisi aiemmin, mutta on päivällä liian väsynyt. Toisinaan tosin päivänukahtaminenkin on vaikeaa (ja välillä jää kokonaan väliin).

Yhteistyössä