kauris-69
No niin, siis meillä on nukkumisongelma ÄIDILLÄ, ei niinkään lapsilla. Meillä on 3v4kk ja 1v3kk lapset. Vanhempi nukkuu yöt hyvin, ei heräile juuri koskaan. Nuorempi nukkuu hiukan levottomammin ja tällä hetkellä pukkaa poskihammastya molemmille puolille ylös. Ilmeisesti siitä johtuen hän itkeskelee öisin, niin ettei itse herää ja kummankaan vanhemman ei tarvi nousta sängystä keskellä yötä. Mutta mutta, mä herään jokaiseen pieneenkin itkuun, enkä saa enään unta uudestaan. Samoin iltaisin pyöriskelen parikin tuntia sängyssä vaikka olisin kuinka väsynyt tahansa. Uni ei vaan tule! Nykyään jo pelottaa nukkumaan meno kun tietää että ei saa unta ja jos yöllä herää, taas saa pyöriä kauan ennen unen tuloa. Ja sitten onkin jo aamu. Nykyään unta tulee n. 4-5 tuntia yössä pätkissä mikä on mulle ihan liian vähän. Päivisin olen todella väsynyt ja tiuskin lapsille pienestäkin ja hermo on olematon. Antakaa vinkkejä millä saan unenpäästä kiinni iltaisin ja uudestaan yöllä. Kaikki vinkit otetaan ilolla ja kiitollisuudella vastaan.
Terv. "Uniongelmainen" \|O
Terv. "Uniongelmainen" \|O