Nuken hiukset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "nukke"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"nukke"

Vieras
ostin kirpparilta nukkeja tytölle ja muuten olivat hyväkuntoisia mutta hiukset takussa ja likaisen tuntuiset/hajuiset. Miten niitä tulisi nyt "hoitaa" että nukke saataisiin leikittävään kuntoon. Nukeilla hiukset ovat pitkähköt ja en haluais alkaa leikkelemään ettei tyttö sitä hoksaa ja leikkele omia hiuksiaan. Vai antaisko olla......

Olen monet nuken hiukset pessyt sampoolla samalla tyylillä kun kampaajalla eli vaan nukenpää ja hiukset lavuaarin reunalle. Hoitoaine auttaa takkuihin ja harva kampa vaikka jo siinä pestessä. Sitten vaan nukella paplarit päähän ja antaa kuivua kunnolla ja jo tulee hieno :)

Alkuperäinen kirjoittaja nukkeäiti;22235697:
Olen monet nuken hiukset pessyt sampoolla samalla tyylillä kun kampaajalla eli vaan nukenpää ja hiukset lavuaarin reunalle. Hoitoaine auttaa takkuihin ja harva kampa vaikka jo siinä pestessä. Sitten vaan nukella paplarit päähän ja antaa kuivua kunnolla ja jo tulee hieno :)

täähän olis kiva kokeilla, mut en omista paplareita. Vois tietty käydä ostamassa ja opetella itsekkin käyttämään niitä! Kiitti vinkistä taitaa nuket lähteä mummolaan viikonlopuksi hiushoitoon. Tytölle ja mummulle hommaa kammata, pestä ja laittaa paplarit nukeille......

täähän olis kiva kokeilla, mut en omista paplareita. Vois tietty käydä ostamassa ja opetella itsekkin käyttämään niitä! Kiitti vinkistä taitaa nuket lähteä mummolaan viikonlopuksi hiushoitoon. Tytölle ja mummulle hommaa kammata, pestä ja laittaa paplarit nukeille......

Kannattaa laitta joko semmoset pehmopaplarit tai sit aika harvapiikkiset, etteivät takerru nuken ohueen tukkaan. Mä kierrän aika ison tukun hiuksia yhdelle paplarille eli isomman kun itselle laittaisin.

Yhteistyössä