nuhassa ristiäisiin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kas siinä pulma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kas siinä pulma

Vieras
tänään olisi ristiäiset ja mä sain tässä pari päivää sitten riesakseni nuhan :/ minusta olisi tulossa kummi ja paikalla olo olisi suht tärkeää...toki kummi voi olla vaikka ei ristiäisiin pääsisikään.
mitä siis nyt...mennäkkö vai eikö mennä?

Nuha nyt on sellainen, että sitä on aina joka toisella eikä sitten voi mennä minnekään jos sitä välttelee. Itse olen tosi tarkka näistä jutuista, mutta e minä nuhaa kammoa.

Minä en menisi. Tietenkin se on kurja tunne kun ei pääse ristiäisiin, mutta kummiutta se ei estä ja et tartuta vauvaa.

Muistan oman vauvani nuhan ja oli itku herkässä äidillä ja vauvalla, kun toinen ei osannut niistää ja oli ihan tukossa.
Kannoin vain sylissä ja yöt nukuttiin nojatuolissa, lapsi mahdollisimman pystyasennossa.

Sen jälkeen opin varomaan nuhaisia ihmisiä.

Alkuperäinen kirjoittaja Anne:
Minä en menisi. Tietenkin se on kurja tunne kun ei pääse ristiäisiin, mutta kummiutta se ei estä ja et tartuta vauvaa.

Muistan oman vauvani nuhan ja oli itku herkässä äidillä ja vauvalla, kun toinen ei osannut niistää ja oli ihan tukossa.
Kannoin vain sylissä ja yöt nukuttiin nojatuolissa, lapsi mahdollisimman pystyasennossa.

Sen jälkeen opin varomaan nuhaisia ihmisiä.

tätä juuri mietin...itselläni on mys alle vuoden ikäinen vauva ja tuo viime kesäinen nuha on vielä tuoreessa muistissa :/ oli kyllä kurjaa...itse toisin en ole sen kummemmin alkanut välttelemään nuhia sen kummemmin mutta ymmärrän toki sen että kukaan ei halua vauvaansa sairastuttaa...pitänee vissiin kysyä pikkusen vanhemmilta että mitä he tuumaavat nuhasta...he eivät ainakaan yleensä ole olleet tosen lapsensa kanssa kovin pöpö kammosia mutta vauvahan on aina eri asia...

Alkuperäinen kirjoittaja Veetuliinu:
mä kysyisin kastettavan vanhemmilta. ite päästäisin kyllä mukaan juhlimaan ja onhan sitten kivempi olla paikalla, kun on "luvankin" saanut niin ei tarvii koko aika miettiä muut vieraat ajattelee.

Soittaisen kummilapsen vanhemmille myös...