Nu skin kokemuksia

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Erinomaisia tuotteita kohdasta Nuskininin sivun kohdatsta Pharmanex - luontaistuotteet. Yes!
Ihonhoito-ohjelmat, laitteet ja tuotteet ovat erittäin hyviä ( esim kts.Nuskin "AgeLoc)

Meikit yms. ovat vielä ihan vähän "niin ja näin", mutta kaikki menossa hyvin eteenpäin.

Mutta, tärkeintä minun nyt on sanoa tässä seuraava: " Ystäväsi ei saa mainostaa tai diilata julkisesti NuSkin tuotteita itsenäisesti. NuSkin hoitaa julkisen markkinoin itse, ja heillä on hyvät omat sivut. Jos ystäväsi diilata tuotteita julkisesti, on julkisesti ns. jälleenmyyjä tyyliin "osta multa" yms., niin sellainen toiminta on meillä Nuskinissa kiellettyä
Kavereille voi kertoo, että hyvää on, mutta tehdä siitä oma tuote tyyliin "minun kautta sulle" ja julkisesti, niin ei.

Jos kauneusiltaa pidättte kotona, eikä missään kylätorilla tai kauppakeskuksessa, niin se on okei, ja sen arvoista.

Olen itse nuskinilainen jo aikojen alusta :D Voit kysyä minulta enemmän yksärillä, jos haluat.
 
Viimeksi muokattu:
Erinomaisia tuotteita kohdasta Nuskininin sivun kohdatsta Pharmanex - luontaistuotteet. Yes!
Ihonhoito-ohjelmat, laitteet ja tuotteet ovat erittäin hyviä ( esim kts.Nuskin "AgeLoc)

Meikit yms. ovat vielä ihan vähän "niin ja näin", mutta kaikki menossa hyvin eteenpäin.

Mutta, tärkeintä minun nyt on sanoa tässä seuraava: " Ystäväsi ei saa mainostaa tai diilata julkisesti NuSkin tuotteita itsenäisesti. NuSkin hoitaa julkisen markkinoin itse, ja heillä on hyvät omat sivut. Jos ystäväsi diilata tuotteita julkisesti, on julkisesti ns. jälleenmyyjä tyyliin "osta multa" yms., niin sellainen toiminta on meillä Nuskinissa kiellettyä
Kavereille voi kertoo, että hyvää on, mutta tehdä siitä oma tuote tyyliin "minun kautta sulle" ja julkisesti, niin ei.

Jos kauneusiltaa pidättte kotona, eikä missään kylätorilla tai kauppakeskuksessa, niin se on okei, ja sen arvoista.

Olen nuskinilainen jo aikojen alusta :D Voit kysyä minulta enemmän yksärillä, jos haluat.
 
Hmm, siis esim facessako ei saa mainostaa ja kehua tuotteita, sanoa esim. myyvänsä niitä? Kuulostaa hassulta. Samoin se että hinnat saa vain yksärillä
Kehua tuotteita saa, mutta sanoa, että myy niitä, niin NuSkinin sääntöjen mukaan noin ei VOI olla, eikä niin saa sanoa. Tuotteita myy vain NuSkin itse. Se, mitä NuSkinia myödään Amazonissa, tai Facessa, ei ole sitä itseään, ja jos on, niin silloin mennään sääntöjen yli. Tuotetta voidaan esitellä, mutta ostaja tekee ostosopimuksen suoraan NuSkinin kanssa. Esittelijä, jos on hän NuSkinin kanta-asiakas ja jäsen, ja saanut distributer-oikeudet pääsee ns. "sponsoriksi", tai paremmin sanottuna kummiksi tai päällysmieheksi, joka vastaa ja neuvoo asiakasta jatkossakin. Esittelijä ja sponsori saa "onnistuneesta tuote-esittelystä" aina pientä omaa plussaa NuSkinilta, mutta tuotteet asiakas ostaa aina itse suoraan aina NuSkinilta. Ei siis tarvitse maksaa kenellekään ylimääristä katetta, eikä ylihintaa ostoksistaan.
Tervettä kaupankäyntiä.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Kehua tuotteita saa, mutta sanoa, että myy niitä, niin NuSkinin sääntöjen mukaan noin ei VOI olla, eikä niin saa sanoa. Tuotteita myy vain NuSkin itse. Se, mitä NuSkinia myödään Amazonissa, tai Facessa, ei ole sitä itseään, ja jos on, niin silloin mennään sääntöjen yli. Tuotetta voidaan esitellä, mutta ostaja tekee ostosopimuksen suoraan NuSkinin kanssa. Esittelijä, jos on hän NuSkinin kanta-asiakas ja jäsen, ja saanut distributer-oikeudet pääsee ns. "sponsoriksi", tai paremmin sanottuna kummiksi tai päällysmieheksi, joka vastaa ja neuvoo asiakasta jatkossakin. Esittelijä ja sponsori saa "onnistuneesta tuote-esittelystä" aina pientä omaa plussaa NuSkinilta, mutta tuotteet asiakas ostaa aina itse suoraan aina NuSkinilta. Ei siis tarvitse maksaa kenellekään ylimääristä katetta, eikä ylihintaa ostoksistaan.
Tervettä kaupankäyntiä.
jaa sä et tiedä kyllä taaskaan asiasta tarpeeksi että voisit sitä tänne kommentoida.
etkä käytä tuotetta joten lopeta.
 
Ei sitä syödä :ROFLMAO:
Eipä niin, vaan se otetaan ravintolisänä ja jotain sivellään naamatauluun samalla, kun juon vettä, kahvia ja palasen leipäjuustoa lakkahillon kanssa, ja luen näitä hieman epäasiallisia kommentteja sellaisesta, että minä, Zariza, en tiedä,mistä puhun.
Voin sanoa sen, että se mistä täällä kirjoitan tietäväni hyvin, niin siitä asiasta tiedän ihan varmasti kaiken ja enemmän.
Menikö tämä sanoma, nyt viimeinkin tarkasti osuen, sinunkin, Vierailija aivokoppaan?
 
vierailija
Eipä niin, vaan se otetaan ravintolisänä ja jotain sivellään naamatauluun samalla, kun juon vettä, kahvia ja palasen leipäjuustoa lakkahillon kanssa, ja luen näitä hieman epäasiallisia kommentteja, että minä en tiedä, mistä puhun.
Voin sanoa sen, että se mistä täällä kirjoitan tietäväni hyvin, niin siitä asiasti tiedän ihan varmasti kaiken ja enemmän.
Menikö tämä sanoma nyt viimeinkin tarkasti osuen sinunkin, vierailija, aivokoppaan?
En ole ihan varma että menikö jo perille.
 
vierailija
On erittäin huonoja kokemuksia tästä amerikkalaisesta pyramidihuijauksesta. Katsoitko muuten 13.9 telkkarissa MTV 3 _ssa tunnin ohjelmaa Ny Skinistä nimi ole ohjelmalla pyramidihuijaus
 
En ole nähnyt kyseistä ohjelmaa Ny Skinistä, kuitenkin tämä firma on Nu Skin. Vierailija saa olla mitä mieltä tahansa siitä tai Tupperwaresta yms, jotka ovat suoramarkkinointiyrityksiä, mikä on kasvava ala myös Euroopassa. Nu Skinin tuotteet ovat hyviä, samoin ravintolisäaineista löytää laatua, kun vertaa tuotteiden sisältöä, prosenttipitoisuuksia ja puhtoisuutta muihin vastaaviin tuotteisiin, joita voi ostaa luontaistuotekaupoista tiskiltä. Tuotteilla on laatutakuu.
 
vierailija
En ole nähnyt kyseistä ohjelmaa Ny Skinistä, kuitenkin tämä firma on Nu Skin. Vierailija saa olla mitä mieltä tahansa siitä tai Tupperwaresta yms, jotka ovat suoramarkkinointiyrityksiä, mikä on kasvava ala myös Euroopassa. Nu Skinin tuotteet ovat hyviä, samoin ravintolisäaineista löytää laatua, kun vertaa tuotteiden sisältöä, prosenttipitoisuuksia ja puhtoisuutta muihin vastaaviin tuotteisiin, joita voi ostaa luontaistuotekaupoista tiskiltä. Tuotteilla on laatutakuu.
Toivottavsti Nu Skin vitamiinit ovat parempia kuin verkostomarkkinoinnin vitamiinit yleensä, tähän menessä ei ole tullut yhtään verkostomarkkinoinnin vitamiinia vastaan jossa pitoisuus ja laatu olisivat hintaan nähden hyviä. Verkostomarkkinoinnin ongelma on että useiden välikäsien takia tuotteiden hinnat nousee liian korkeaksi laatuun nähden.
 
  • Tykkää
Reactions: Zariza
Toivottavsti Nu Skin vitamiinit ovat parempia kuin verkostomarkkinoinnin vitamiinit yleensä, tähän menessä ei ole tullut yhtään verkostomarkkinoinnin vitamiinia vastaan jossa pitoisuus ja laatu olisivat hintaan nähden hyviä. Verkostomarkkinoinnin ongelma on että useiden välikäsien takia tuotteiden hinnat nousee liian korkeaksi laatuun nähden.
Kyllä ne ovat. Hinta/ pitoisuussuhde esim. Cordysepsis on parempi kuin luontaistuotekaupoissa.
 
vierailija
1. Myyjät hokevat "tämä ei ole byramidihuijaus" -> Googleta englanniksi "Nu Skin pyramid scheme". Ovat siis olleet asioista käräjillä mm. Kiinassa ja Yhdysvalloissa.
2. Tuotteet on testattuja firman omissa labroissa. Kuka näitä valvoo ja mitä standardeja noudattavat verrattuina muihin brändeihin? Miten voit luottaa firman itse palkkaamien tutkijoiden riippumattomuuteen? Kyseenalaistaisin tämän vahvasti.
3. Muutamista tuotteista: hammastahna ei ole esimerkiksi Suomen hammaslääkäriliiton suosittelema. Meikkivoide tarttuu esimerkiksi lavuaarin reunoille ja sitä ei saanut edes Fairylla (!) irti (= ei siis ihme, että myydään kasvojenpesulaitetta kuvilla, joissa laitteeseen on aina jäänyt sitä meikkivoiteen/bb-voiteen väristä nestettä).
4. Perinteinen tekniikka: myyjä kysyy, haluaisitko omat verkkokauppatunnukset. Vastatessasi kyllä, hän kysyy syntymäaikasi ja osoitteesi, edelleenkin olet siinä käsityksessä, että saat samanlaiset verkkokauppatunnukset kuin jonnekin Zalandolle. Sähköpostissa sinua odottaa yllätys: olet nyt itsekin "yrittäjä"/myyjä. Sinulla on myyjänumero ja kuulut kys. henkilön (tai vaikkapa hänen äidin/puolison) "alaisiin". Voit luopua tunnuksistasi ottamalla sähköpostitse kaavakkeen kanssa yhteyttä Nu Skiniin.
5. Tuotteiden hinnassa on valtavasti ilmaa, jotta voidaan kattaa vaikkapa reippaiden myyjien Karibian-lomia!
6. Kysäisepäs seuraavalla kerralla myyjältä, mitä hän on mieltä yhtiön presidentistä ja miten siellä Utahissa firmalla noin niinku muuten menee?

Tässä vain muutamia huomioita, jotka ovat saaneet kyseenalaistamaan toiminnan rehellisyyden. Oli kyseessä pyramidihuijaus tai ei, on toiminnassa paljon kyseenalaisia kohtia. Kun hintoja ei kerrota julkisesti ja tuotteita yhtäkkisesti otetaan pois myynnistä koska "kestää liian kauan eikä ole kannattavaa", niin kyllä jokaisella pitäisi hälytyskellot soida.

Hyviä ja parempia tuotteita saa myös reilusti edullisemmin ja helpommin kaupoista. Kasvot pärjäävät hinkuttamattakin, eikä joka juonteelle tarvi omaa geeliään tai galvaanista sähkövirtaa (josta kukaan ei tiedä mitään). Kaikki, mitä ostaa, ajaa asiakkaan ostamaan lisää - se on tämän "yritystoiminnan" pointti.

Kyseessä tosin ei ole yritystoiminta, vaikka sellaiseksi se aina somessa naamioidaan. Firman päämaja on Utahissa, Yhdysvalloissa. Yksi myyjä ei voi valita, mitä tuotteita tehdään ja kuinka paljon ja minkä verran se maksaa. Näin niin kuin esimerkkinä.

Englanniksi googlettamalla aiheesta löytyy valtavasti artikkeleita, kokemuksia ja lisätietoa. Kyseessä on iso ongelma.
 

Yhteistyössä