NT-Ultra

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kaisa81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kaisa81

Vieras
Käytiin viime viikolla miehen kans ekassa ultrassa :) Vikkelä kaveri siellä tuntu olevan, vaikka kuulemma refleksejä suurin osa liikkeistä vielä onkin. Hieman jäi kuitenkin painamaan toi niskaturvotus, se oli 1.9mm. Ihan normaaliksi kätilö sen sanoi, mutta yks tuttu kävi samassa ultrassa hieman aiemmin ja heillä se oli 1.0mm. Olis kiva kuulla muiden kokemuksia ja mittoja, tietääkö kukaan noista "normaalin" rajoista? Tää on varmaan ihan turhaa spekulointia, mutta yritettiin niin kauan tätä vauvaa, että säikähtää ihan pienistäkin asioista.

Minulla ekassa raskaudesa ultra tehtiin rv:lla 13+4 j olisko ollut 1,6 mm se turvotus. Nyt olin tokasta rv:lla 11+2 ja turvotus oli 1,2 mm.

Riippuu tosiaan viikoista. Ja riskiraja lienee 3 mm, eli ihan normaalilta kuulostaa mun mielestä!

paikkakunnittain raja vaihtelee.. meillä se on täällä 2.5mm kun taas jossain toisaalla se on 3mm, kuulin myös muistelman et oulussa oisi 3.3mm
Elä huolehdi, ihan normirajoissa te olette =) meillä taasen mentiin ton rajan yli ja mittauksia saatiin 2.3-3.0mm:n väliin. et ei teillä oo hätää.. tosi paljon on vaihteluita noissa turvotuksissa, taitaa olla tosiaan sikiökohtaista =)

Mervi83 rv15+5 ja lapsivesipunktio on koettu turvotuksen vuoksi...

Yhteistyössä