np-ultra

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja janina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

janina

Vieras
Mulla tehtiin tänään np-ultra ja otettii ensin mahan päältä sit emättimen kautta ja taas mahan päältä,oli niin vaikeeta saada sitä niskapoimuu näkyviin mut ne sai sit mitaksi 1,1mm ja sit otettiin verikokeet ja 2 viikon sisällä jos ne havaitsee riskiluvun niin soittavat,mut kyllä jännitti ja samalla helpotti ja uskon nyt et kaikki on hyvin!!!minkälaisii kokemuksia teillä on np-ultrasta??tsemppii kaikille odottajille!!

Mulle sanottiin, että pitäis ensin ottaa verikoe, sen teetin viime viikolla ja vasta kahden viikon päästä oon menossa np-ultraan. Pystyvät sitten sanomaan tuloksen heti ultrassa. Jännä, että sulla tehtiin ""väärinpäin""??

Mulle sanottiin, kun otettiin verikoe, että soitto tulee jo parin päivän päästä jos joku on vialla. Vai muistiko täti väärin, että onkin kaksi viikkoa?? Hän on kyllä niin kauan ollut neuvolassa, että luulisi ainakin tietävän.

Hei!

Mulle tehtiin np-ultra ennen verikokeen ottamista, sillä tarkan trisomnia arvon määrittämiseksi on tiedettävä myös niskapoimun paksuus. Pelkällä verkikokeella arvosta ei saada niin tarkkaa. Tosin on kuitenkin muistettava, että kaikki nämä arvot ovat ilman niskapoimua tai pelkällä verkikokeella saadut ovat viitteellisiä, eli ne kertovat riskistä saada downin syndrooma sairastava lapsi eivätkä sitä onko tulossa downin syndroomaa sairastava lapsi vai ei.

Yhteistyössä