Nostetaanpa mammojen ärsytyskynnystä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hih"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jokanen tekee imetyksen suhteen omat valintansa parhaakseen katsomalla tavalla. Ainoo mikä tossa jutussa laittaa ihmetyttään on se että mä en oo koskaan ajatellu sillai että äiti ja isä olis lastensa parhaita mahdollisia ystäviä. Tietty joku varmaa ajattelee sillain mut mun mielestä se on parempi et vanhemmat on vanhempia ja ystävät ystäviä.

[QUOTE="vieras";26259629]Se maitohan ei todellakaan lopu! Missä on tieteellinen tutkimus, jossa voitaisiin osoittaa, että "maidontulo loppui kuin seinään, vaikka kaikkeni yritin"?[/QUOTE]

Ei se varmaan lopukaan, mutta kaikilla ei tule sitä lisää kun vauvan maidontarve kasvaa ja kasvaa.
Harva menee lääkäriin tästä syystä joten ei näy tilastoissa ja sitten joku syyllistäjä ninaTT tulee urputtamaan jostain virheellisestä tilastosta.

Mikä tarve joillakin on olla kaltaisesi? Mitä hyötyä tuosta on, toitottaa jotain paskaa ihan huvikseen vaan koska itellään onnistu?

Jaa, no mua ei marjo ärsytä paitsi se yksi komentti siitä ettei ymmärrä miksi kaikki kotiäidit/kotona olevat äidit ei tee samalla töitä. Ihan kun kaikilla olisi sellainen työ, jota voi sivumennen hoitaa lasten ohessa.

No minulta se maito loppui..En tiedä mitä tein väärin..Aluks tuli ihan hyvin,mutta sitten se vaan väheni ja väheni ja kolmen kk kuluttua tuli vaan pisaroita..Samoin kävi kakkosen kanssa.. En tiedä minne se maito meni,mutta nännin päästä sitä ei tullut yhtään??

Jos itselle imetys on ollut helppoa, on tosi helppoa arvostella muita. Minulla imetys ei alussa lähtenyt kunnolla käyntiin ja siksi se ei koskaan onnistunut kunnolla. En vaan tiedä, miten olisin voinut vaikuttaa siihen, että vauvalla on kireä kielijänne ja ei saanut otetta. Harmittaa vaan, kun aina syyllistetään, että äidin syy, jos imetys ei onnistu. Puoli vuotta sitten osittain imetin ja kauemminkin olisin jatkanut, mutta oli pakko lopettaa :(

Yhteistyössä