Nostan hattua kaikille eroperheiden lähivanhemmille

....vaikka olen eroamisen suhteen konservatiivi, eli ero on vihoviimeinen vaihtoehto.

No. Tästä aloituksesta ei ole mitään hyötyä koska yh-äidit ja -isät eivät tarvitse sympatiaani. Ja sori yh-vanhemmat, jos onnellisessa avioliitossa olevan ap-kirjoittajan sympatia tuntuu falskille.

Mutta joo, tavallisin tarina (voitte kertoa poikkeuksia): hoivaviettinen nainen ottaa vähän hunsvotin ja poissaolevan ukon itselleen, syntyy vauva/2-3 lasta ja äijä makaa sohvalla tai liitelee kavereillaan.
Tai juoppoäijä. Tai kahlitseva&mustasukkainen narskuäijä.

Naiselle voisi sanoa: mitäs otit huonon miehen. Mutta se, että yksin hoidat lapsen uhmaiät, korvatulehdukset, kouluunmenot, isältä periytyneen adhd:n tutkimukset ja taistelet yksin tuittuilevan teinin kanssa....ei ole helppoa. Satoja tunteja höpöttäen hiekkalaatikon reunalla.
Äijä samaan aikaan porsastelee muualla.

Pressa voisi myöntää yh-äidin palkinnon vaikka 5000 yh-äidille tässä maassa.
 
Ajattelematon aloitus!
Mistä luulet ( tiedät) löytäväsi kaikki yksinhuoltajat?
Niino, aloitus voisi olla "lapsiaan yksin hoitava/eronnut lähivanhempi."

Yh-äiti on semmoinen kansanomainen sanamuoto, vaikka tiedän kyllä mitä oikea yh-äitiys juridisesti on.

Ei sekään ole helppoa jos lapset menee 2 x/kk isälleen. Isossa vastuussa sitä on itse silti.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Niino, aloitus voisi olla "lapsiaan yksin hoitava/eronnut lähivanhempi."

Yh-äiti on semmoinen kansanomainen sanamuoto, vaikka tiedän kyllä mitä oikea yh-äitiys on.

Ei sekään ole helppoa jos lapset menee 2 x/kk isälleen. Isossa vastuussa sitä on itse silti.
Tajuaisin aloituksen, jos nostaisit lakkia vain niille ylsinhuoltajille, jotka tiedät olevan yksinhuoltajia.
 
vierailija
Ajattelematon aloitus!
Mistä luulet ( tiedät) löytäväsi kaikki yksinhuoltajat?
Olen paljon kirjoittanut yh-vuosistani Annan ja tämän palstan ketjuissa.
Echolta olen aina saanut vain kylmää kyytiä, ja ison lantakasan niskaani.
Myös moni muu palstan musta kirjoittaja tykkää repiä sieluani riekaleiksi.
Viihdyin yh:na. Valtava vastuu tietenkin, sillä lasten isä sairastui vakavasti.
Muistakaa tämä fakta. Yksikään yh-äiti ei ole helppo nakki naisten naurattajille.
Netissä ja elävässä elämässä moni pitää yksinhuoltajia yhteiskunnan pohjasakkana.
 
Olen paljon kirjoittanut yh-vuosistani Annan ja tämän palstan ketjuissa.
Echolta olen aina saanut vain kylmää kyytiä, ja ison lantakasan niskaani.
Myös moni muu palstan musta kirjoittaja tykkää repiä sieluani riekaleiksi.
Viihdyin yh:na. Valtava vastuu tietenkin, sillä lasten isä sairastui vakavasti.
Muistakaa tämä fakta. Yksikään yh-äiti ei ole helppo nakki naisten naurattajille.
Netissä ja elävässä elämässä moni pitää yksinhuoltajia yhteiskunnan pohjasakkana.
Ja taas valhe.
Mä en ole sua suominut yh-statuksesi takia, vaan v-ttuilevan ja moukkamaisen käytöksesi takia, ja koska sulle vain vassarit ovat "oikeita ihmisiä."
 
Viimeksi muokattu:
Naiset eivät hyväksy lämpimiä miehiä. Jännämies se täytyy olla.
Trump olisi sopiva monelle teistä, mutta häntäkin on vain yksi.

(Kiitos herralle siitä)
Vaikka Usassa asuessani olisin rebu, niin Trump ei ole ns.lämmin mies. On vokotellut muita naisiakin. Obama on sellainen osallistuva ja lämmin.

Ja mitä jänniksiin tulee...joo, osa sinkkuäideistä on sellaisiin haksahtanut, mutta ehkä tavallisin muoto on sellainen kohelo, laiska, etäinen ja jurottava puoli-adhd äijä.
 
Hyvä yritys, mutta ethän sinä, hyvä ystävä, tunne kaikkia yksinhuoltajia.
Et ole nostanut mullekaan hattuasi etkä edes huoviasi.
En toki tunnekaan. Skaala on varmasti laaja.
Osa on sellaisia jotka saavat enemmän sympatiani, eli on paenneet hakkaavaa ukkoa ja itse ovat lapsilleen huippuja äitejä.

Toinen ääripää tekee lapsia 4 eri miehelle ja karkaa baariin, jättäen lapset heitteille.
 
  • Tykkää
Reactions: kruuttis
Toki sitten on se pieni osuus jotka ovat eronneet liian heppoisista syistä. Miehenä tavallinen, tylsä jamppa ja kipinää ei ole, joten erotaan sellaisesta kaveri-liitosta.
Mutta jos ei joku sukkienpyörintää jaloissa aiheuttava könsikäs ei ole heti katsottuna, niin veikkaan että moni jää tylsähköön liittoon.
 
  • Tykkää
Reactions: kruuttis

Yhteistyössä