Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 00:20 millipilli kirjoitti:Mä oon sit varmaan jotenkin kieroutunut kun mä en nää tossa mitään pahaa...
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 00:24 JonseredLaLoca kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 00:20 millipilli kirjoitti:Mä oon sit varmaan jotenkin kieroutunut kun mä en nää tossa mitään pahaa...
Minun silmilläni luettuna ne kuuluvat suunnilleen näin:" XXX on niin he!vetin läski, että sen pitää laihtua ainakin puoli tonnia"
Julkisesti arvostellaan ihmisten painoa, haasteen nimissä pääsee sanomaan, että joku on läski. Ei kohteliasta...
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 00:20 millipilli kirjoitti:Mä oon sit varmaan jotenkin kieroutunut kun mä en nää tossa mitään pahaa...
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 00:28 Norsupäästäinen kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 00:20 millipilli kirjoitti:Mä oon sit varmaan jotenkin kieroutunut kun mä en nää tossa mitään pahaa...
Jokaisen paino on kuitenkin sen verran henkilökohtainen asia että jonkun yksittäisen ihmisen haastaminen nimellä on mun mielestä aika kyseenalaista. Varsinkin kun sen voi tehdä kuka tahansa kenestä tahansa.
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 00:25 millipilli kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 00:24 JonseredLaLoca kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 00:20 millipilli kirjoitti:Mä oon sit varmaan jotenkin kieroutunut kun mä en nää tossa mitään pahaa...
Minun silmilläni luettuna ne kuuluvat suunnilleen näin:" XXX on niin he!vetin läski, että sen pitää laihtua ainakin puoli tonnia"
Julkisesti arvostellaan ihmisten painoa, haasteen nimissä pääsee sanomaan, että joku on läski. Ei kohteliasta...
Mä taas näen ton enemmän leikkimielisenä tapana saada itelle laihdutuskaveri
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 00:30 JonseredLaLoca kirjoitti:Niinhän se varmaan on tarkoitettukin.
Anorektikkoa seuranneena kaiken lainen ihmisen painoon tai ulkonäköön kohdistuva julkinen huomauttelu tuntuu järjettömältä... Muutenkin Suomi on läskikeskeinen maa, jos ei omien, sitten jonkun toisen läskien pauloissa ollaan ja kauhistellaan. *taas unisena ja kiukkuisena selostan suu vaahdossa... :ashamed: taidan ottaa itseni liian tosissani*
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 00:32 millipilli kirjoitti:Kyllä mä tonkin kannan ymmärrän =) tää nyt on vaan mun henk.koht. mielipideei jaksa ottaa kaikkee niin tiukkapiposesti niin on paljon mukavampaa
mutta siis ymmärrän kyllä oikein hyvin sunkin kannan asiaan