Norsu on parempi äiti kuin nainen

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja totta se on
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mutta vielä aloituksesta... "Norsu on parempi äiti kuin nainen" Tarkoittaako tämä siis että norsut ovat parempia äiteinä kuin naisina.. Näin nimittäin sen ensiksi luin... Ja olin vähän että häh? Onko norsumiehet valittaneet norsunaisista, ettei ne ole tarpeeksi naisellisia tms... ?! :D
Ja joku antaa myös vettä ja happinaamaria ennemmin miehelleen kuin lapsilleen. Miehen kanssa saa katsos aina uusia lapsia :)
 
Mutta vielä aloituksesta... "Norsu on parempi äiti kuin nainen" Tarkoittaako tämä siis että norsut ovat parempia äiteinä kuin naisina.. Näin nimittäin sen ensiksi luin... Ja olin vähän että häh? Onko norsumiehet valittaneet norsunaisista, ettei ne ole tarpeeksi naisellisia tms... ?! :D

Se otsikko tarkoittaa sitä että ELÄIN norsu on parempi äitinä jos niitä verrataan ihmis äiteihin.
 
Yhdessä luontodokumentissa oli Afrikassa kuiva kausi, juomavettä vähän, ei riitä kaikille. Norsuäidit eivät antaneet vauvojensa juoda, koska jos joku kuolee janoon, niin mieluummin ne vauvat kun aikuisilla paremmat mahdollisuudet selvitä.


Noin se onkin viisainta, ei norsuvauvat yksin selviä afrikassa, kuolevat joko vedensaantiin tai petojen suihin. Eikä suku kuole kokonaan kun vanhimmat jää henkiin.
 
[QUOTE="jopas";30496002]Kukaan nainen tällä palstalla ei mene noin nopeasti auttamaan omaa lasta hädässä kuin norsu auttaa.[/QUOTE]

Norsu menee nopeasti auttamaan omaa lastaan mutta palstan akat lyllertää kuin etanat ja ahmii suklaata.
 

Similar threads

Y
Viestiä
4
Luettu
3K
Aihe vapaa
vierailija
V

Yhteistyössä