Norovirusepidemian huippu vasta tulossa :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äääää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äääää

Vieras
http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Norovirusepidemian+huippu+vasta+tulossa+Suomeen/1135254940071

Voi ...kele! Ja taas tällainen kiva vaillinainen uutinen, juu tulossa, mutta koska? Aaaaaargh, mä jo kuvittelin, että kun näin pitkällä ollaan jo kevättä, niin oltaisiin säästytty. Nyt sitten taas saa olla pelko persiissä, että tulee toi noro :( (Mä olen oikeasti oksennustautikammoinen ja menen tilanteessa ihan paniikkiin.) Ja toiseksi oltais miehen kanssa lähdössä ekaan kertaan 6 vuoteen KAHDESTAAN lomamatkalle ilman lapsia, niin eikö sitten ihan tasan tarkkaan tule toi noro meille, just ennen sitä, eikä päästä reissuun :(

Meillä Espoossa ainakin kiertää nyt monen monta vatsatautia. Kk sitten oli lapset rajussa taudissa, ja nyt taas ovat ja minäkin.

Kuulemma sikainfluenssa + käsihygienia syksyllä piti kurissa norot ja rs-virukset mutta nyt kun sikatauti on mennyt niin nämä virukset alkaavat jyllätä oikein kunnolla.

Todella mahtavaa olla viimeisillään tässä kun sairaalat kai on täynnä kohta sairaita mahatautisia ym.

Yhteistyössä