Itse olen varmaan kolme-neljäkertaa nutrannut joitakin kiloja keväisin. Nyt aloitin taas, lähtöpaino 69.4 kg ja pituus 173. Kiloja ei siis ole paljon mutta ne kaikki ylimääräiset on kamalana röllykkämahana, olen siis oikea omenavartalon esikuva

Syy siihen miksi aloitan nutraten on se helppous, ketoosissa ei ole nälkää ja tuloksia tulee heti. Jatkan aina jotain -3 kg ja sitten siirryn kiloklubiin ihan normi ruualle. Mulle ihanne olisi se 65 kg mutta olen ihan mahdoton herkuttelija joten jos en tekisi näitä ryhtiliikkeitä tekisi keväisin painaisin varmaan sen 100 kg :/ Yli 70 kg en ikinä kuunaan itseäni päästä, painavimmillaan olen tainnut olla 74 ja se oli ihan kamalaa. Nutriletilla pääsee loistavasti irti sokerikoukusta ja ateriakoot pienenee kun mahalaukku kutistuu. Sosiaalinen elämä tässä kyllä häiriintyy, kannattaa ottaa sellasessa välissä ettei ole mitään pakollisia syöminkejä juhlia tms

Niin ja mun mielestä nurtiletit on hyviä, suklaapirtelö varsinkin se valmis tetrajuoma suorastaan ihanaa eikä niissä jauhepirtelöissäkään mitään vikaa ole. Patukat on ihan ykkösiä käilaukussa ettei tule liian pitkiä ateriavälejä.