Normaalia??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Liisi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kyllä tuo minusta vielä on normaalin rajoissa. Meillä poika pian 1 v 4 kk, nyt kuukauden kävellyt, mutta puhetta ei tule - jokeltelee kyllä. Syö itse, mutta kaukalo pitää olla ruokalappuna, jotta saa välillä tyhjentää sapuskat takaisin lautaselle :D

minusta kuullostaa kanssa aikas normaalilta :)

Meillä molemmat tytöt oppi kävelemään vuoden hujakoilla, ja silloin loppui puhe tyystin pitkäksi aikaa. Eikös se niin mene että ne opettelee kunnolla yhden, joko kävelyn tai puheen? Minä oon vasta 2vuotiaana opetellut puhumaan ja ihan hyvin sujuu B)

älä suotta huolehdi vaikka "kaikkien muiden" puhuis ja kävelis jo, lapset on kaikki NIIN erilaisia että ei kannata vertailla. :wave:

Kiitos kommenteista...eiköhän tuosta vielä joku tule, vaikkei niin nopeesti oppiskaan asioita!! totta, että lapset erilaisia ja kehittyvät omaan tahtiin, joskus vaan huolettaa että eikös tuo opikkaan, mutta kai se ajallaan tulee kävely ja puhe!!

kyllä mun mielestä aika normaalilta kuulostaa.jos se kerran harjottelee kävelemistä niin kyllä se sieltä tulee.puhetta ei tullu minunkaan pojalta ennen 2 ikävuotta.jokellusta ja sellasta omaa löpinää puhui vaan. syödä se ei osaa vieläkään itse. ruokaa on enempi seinillä kuin suussa.mutta kyllä se siitä. =)

Yhteistyössä