Normaalia vai keskenmeno?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pelottaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pelottaa

Vieras
Mulla tilanne sellainen, että raskausviikolla 8 eletään. Toissa yö oli tuskainen. Vatsakrampit aivan mielettömän kovat ja tuskaisen kipeät. Olin jo ihan varma noista kivuista että kesken menee. No aamulla alkoi helpottaa. Luulin jo, et ohi meni kunnes eilen illalla alkoi vuoto. Sellasta ruskeeta tuhrua, hyytymiä mitä lie. Suht niukkaa, mutta tuli kuitenki.

Kipuja tulee edelleen välillä, mutta ei niin kovina ja vuoto jatkuu. Kävin tänään aamulla lääkärillä joka teki sisätutkimuksen ja huomasi, että kohdunduu on pari milliä auki ja kohdustahan nämä hyytymät tulevat. Lääkäri kuitenkin sanoi, ettei tämä vielä olisi keskenmeno, koska vuoto on vähäistä ja kivut eivät ole päällä koko ajan.

Lääkäri määräs lepoa ja itseni tarkkailua. maanantaina tutkitaan uudestaan ja otetaan jotain kokeita. Mutta nyt mua alko hirvittään ku huomasin vessas käydessä, että ruskee tuhru oli muuttunu veriseksi, mutta mietin olisko se vaan johtunu aamuisesta sisätutkimuksesta kun se lääkäri ei ollut mikään kaikkein hellä kätisin.

Kyl on masentavaa elää tälläses epätietoisuudes. Onko muilla ollut vastaavaa ja onko vastaava tilanne tarkoittanut keskenmenoa????

Yhteistyössä