Normaalia? Mummo jotenki riippuvainen lastenlapsista?!

  • Viestiketjun aloittaja raato
  • Ensimmäinen viesti
raato
Äitini on ihan uskomattoman hysteerisenä aina jos ei näe lapsiani vaikka kahteen kolmeen viikkoon, joskus saattaa jopa melkein itkeä puhelimessa ikäväänsä. Kauhuttaa jo ajatellakki jos muutetaan joskus eri kaupunkiin... En muuten olis huolissani, kivahan se on kun on lasten kanssa, mut oudon hysteerinen ja riippuvainen tapaus...
 
Viivi
Meidän äiti löi kerran mulle luurin korvaan kun sanoin ettei lapset nyt voi mennä heidän luokse viikonlopuksi :whistle:

Soitti kyllä jonkin ajan päästä takaisin ja pyysi anteeksi ;)
 
voi
Aika herkkää.. Mutta myös vähän pelottavaa omistautumista. Luin jostain tutkimuksesta, jossa todettiin, että mitä enemmän ihminen ikääntyy sitä enemmän haluaisi viettää aikaa omaisten kanssa ja kaipaa heitä jatkuvasti.
 
hymysuin
No kyllähän sitä kahdessa-kolmessa viikossa ehtii ikävä tulla.

Omat isovanhempani ikävöivät minua, jos eivät pariin viikkoon näe... ja olen sentään aikuinen ihminen.
 
aksu
Mun vauveli on 4 kk ja äitini näkee häntä parin kolmen päivän välein ja sano just eilen, että ikävä on kun viimeksi näki torstaina ja näkee taas huomenna. Musta pari-kolme viikkoa on tooosi pitkä tauko samassa kaupungissa! Toki jokaine tyylillään mutta musta toi on liian pitkä ajatellen, että ikävä voi oikeasti tulla.
 
kommentti vähän ohi aiheen
Alkuperäinen kirjoittaja voi:
Aika herkkää.. Mutta myös vähän pelottavaa omistautumista. Luin jostain tutkimuksesta, jossa todettiin, että mitä enemmän ihminen ikääntyy sitä enemmän haluaisi viettää aikaa omaisten kanssa ja kaipaa heitä jatkuvasti.
Näinpä juuri. Kukaan ei kadu kuolinvuoteellaan, että "voi kunpa olisin tehnyt enemmän töitä". Joillekin ihmisille ikävästi vaan liian myöhään selviää ne elämän oikeat arvot :(
 
joku
Alkuperäinen kirjoittaja näin:
kyllä pitäisi jaksaa kolme viikkoa. eihän se oo aika eikä mikään mummon olla näkemättä lastenlastaan.
jokaisella on oma elämä!!
No kyllä meidän mummo jaksaa. Asuu muutaman kilometrin päässä, eikä tee tiukkaa olla näkemättä pariin kuukauteen. Mutta ihanahan tuo ap:n tapaus on. Voisin kuvitella olevani samanlainen kunhan omia lapsenlapsia saan :)

 
Alkuperäinen kirjoittaja joku:
Alkuperäinen kirjoittaja näin:
kyllä pitäisi jaksaa kolme viikkoa. eihän se oo aika eikä mikään mummon olla näkemättä lastenlastaan.
jokaisella on oma elämä!!
No kyllä meidän mummo jaksaa. Asuu muutaman kilometrin päässä, eikä tee tiukkaa olla näkemättä pariin kuukauteen. Mutta ihanahan tuo ap:n tapaus on. Voisin kuvitella olevani samanlainen kunhan omia lapsenlapsia saan :)
peesit tähän...
 
Kyllä meidän vanhemmat alkaa soittelemaan jos menee muutama päivä ettei olla käyty. Musta ihan normaalia, että mummo tai pappa haluaa viettää aikaa lastenlasten kanssa. Tärkeitä ne on niillekin :heart:
 
tilhi
jaah, no mun äitee näkee poikaa n.1-2kk ja asutaan liki samassa kaupungissa.. samaten mun isä näkee poikaa ehkä kerran kk... mie näen omaa mummua ja vaaria ehkä 5krt vuodessa... anoppi näkee poikaa n.4krt kk mutta useamman päivän ajan yleensä :)
en mie ala pomppimaan montaa kertaa viikossa kylässä missään, on oma työ missä pitää käydä ja vapaapäivinä sitten olen joko väsy tai sitten mulla on muuta, niinkuin miehen kanssa oleilua... ja tietty poika ons iinä kokoajan mukana..
 

Yhteistyössä