normaalia kun aikuisen lämpö on 37,3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lämpöäkö?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sama mulla, taitaa olla likkeellä jotakin ihme tautia, missä ainoastaan nousee lämmöt jossakin vaiheessa päivää, saattaa kestää jopa yli 8vkoa, mulla tätä kestänyt nyt 5 viikkoa :/
En minäkään kokoajan mittaile, mutta tiedän heti jos on noussut pientä lämpöä, mulle ei yleensä nouse kuume yli 38 kuin jotain kerran kolmessa vuodessa, jos niinkään usein :|

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
no kavereilla kun oltin kylässä 2 viikkoa sitten mittasin kun niillä oli uus otsakuumemittari ja nyt ostettiin meille korvakuumemittari ja sitä testailin.

mullakin korvakuumemittari antaa norm. lämmöksi 37,2 tai jotain. Kainalosta tavallisella mittarilla on puoli astetta viileämpää.

Alkuperäinen kirjoittaja lämpöäkö?:
ennen minula ollut aina n. 36.4 ja nyt pitkän aikaa ollut yli 37 lämpö. onkohan ihan normaalia?

Mistä mittasit tuon alemman lämmön? Kainalosta lämpö on puolisen astetta vähemmän kuin muualta mitattuna.

Ootko mitannut tavallisella mittarilla vielä? Yleensä korvasta kai vähän korkeampi tulos tuleekin. Myös iltalämpö on korkeampi ja esim. oviksen aikaan.

Mutta voi tietty olla lievää kuumettakin. Meiän lapsella ollut jotain 37,4 vajaan viikon ja lääkärin mukaan voi kestää jopa 2 viikkoa!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
no kavereilla kun oltin kylässä 2 viikkoa sitten mittasin kun niillä oli uus otsakuumemittari ja nyt ostettiin meille korvakuumemittari ja sitä testailin.

Korvakuumemittari näyttää isompaa lukemaa kuin kainalomittari, mittaapa lämpö kainalosta tavallisella mittarilla.

Alkuperäinen kirjoittaja no:
Mutta voi tietty olla lievää kuumettakin. Meiän lapsella ollut jotain 37,4 vajaan viikon ja lääkärin mukaan voi kestää jopa 2 viikkoa!

Meidän lapsella oli syksyllä kaksi kuukautta kuumetta melkein koko ajan, välissä vaan muutama kuumeeton päivä. Ja tämäkin oli lääkärin mukaan vielä ihan normaalia! Parani vasta kun sai ab-kuurin, silloin olikin sitten jo alkava korvatulehdus ja keuhkoputkentulehdus.

Onko sinulla muuten ihan normaali olo vai tuntuuko tavalliselta? Esim. joku allergiakin saattaa pitää pientä lämpöä koko ajan, jollet sitten ole kipeänä muuten tai normaalilämpösi sitten tosiaan ole noin korkea.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja no:

Meidän lapsella oli syksyllä kaksi kuukautta kuumetta melkein koko ajan, välissä vaan muutama kuumeeton päivä. Ja tämäkin oli lääkärin mukaan vielä ihan normaalia! Parani vasta kun sai ab-kuurin, silloin olikin sitten jo alkava korvatulehdus ja keuhkoputkentulehdus.

Voi jee :( Mites hoidon kanssa, voiko tollasta hoitoon viedä?

Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:
Onko sinulla muuten ihan normaali olo vai tuntuuko tavalliselta? Esim. joku allergiakin saattaa pitää pientä lämpöä koko ajan, jollet sitten ole kipeänä muuten tai normaalilämpösi sitten tosiaan ole noin korkea.

ei mulla mitenkään kipeä olo ole. ainut mikä on niin palelee kovasti jatkuvasti mutta muuten ei mitään flunssaa.

Yhteistyössä