Normaalia kaavinnan jälkeen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Neppis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Neppis

Jäsen
01.05.2005
32
0
6
Minulle tuli keskenmeno viikolla 7. Olin kaavinnassa 6 päivää sitten. Rinnat ovat olleet pinkeät koko ajan ja tänään niistä alkoi tihkuta maitoa. Kaikenlaista on keskenmenosta tullut luettua, mutta tällaista en tiennyt. Onko tämä tavallista? Mitään muita raskausoireita ei ole enää kaavinnan jälkeen ollut, paitsi tuo rintojen pinkeys. Toivottavasti sekin menisi pian ohitse, niin ei olisi enää fyysisiä oireita muistuttamassa epäonnistuneesta raskaudesta.

Mulla meni raskaus kesken nyt vkolla 6+5.
Kohtu tyhjeni itsekseen, mutta melko hitaasti. Vielä 2 viikkoa vuodon loppumisesta oli ihan selviä raskausoireita muistuttamassa siitä mitä oli ollut.
Gyne sanoi että joillain saattaa raskaushormonia olla pieniä määriä kehossa vielä pitkään keskenmenon jälkeen, ja joillain ne ihan pienetkin hormonimäärät pitää oireilua yllä.
Tämä oli toinen perättäinen km, ja molemmilla kerroilla oireiden hiipuminen ollut minulla hidasta.
Seurataanko sinulla veren hcg-arvoja? Minulla ainakin otettiin monen monta kontrollia, jotta nähtiin että hormonitaso laskee.
Toivon sinulle jaksamista ja onnea uuteen yritykseen! :hug:

Minulle ei ole määrätty verikokeita. Jälkitarkastus on sitten, kun seuraavat menkat alkavat, toivottavasti kuun lopussa. Tämä raskaus oli saatu alkuun hoidoilla ja olen menossa jälkitarkastukseen lääkärini luokse hoitopaikkaani. Silloin katsotaan myös, yritetäänkö uutta hoitokierrosta heti putkeen, se kun olisi lääkärin mukaan mahdollista ennen kuin jäävät kesätauolle edellyttäen tietysti, että olen toipunut. Meillä hoitona on ollut inseminaatio, menopur + pregnyl apuna eli aika kevyistä hoidoista onk yse. En ole oikein itse varma, jaksaako heti lähteä uuteen yritykseen, mutta toisaalta seuraava mahdollisuus olisi vasta syksyllä. Luomusti meillä ei ole mahdollisuuksia onnistua. Tuo maidon tihkuminen on kyllä tuntunut tosi pahalta eikä sitä ollut aikaisemmin, vaikka rinnat ovatkin olleet pinkeät heti raskauden alusta lähtien.

Yhteistyössä