noritren masislääke

  • Viestiketjun aloittaja yx äiti
  • Ensimmäinen viesti
yx äiti
onko täällä ketään joka syö tuota lääkettä. multa on vienyt tuntoherkkyyden. ja on tullut pissavaivaa. eöi iltaisin pissattaa ja sitten ei rakko tyhjenekään kunnolla. olen tullut myös tosi ärtyneeksi. näköhäiriöitä ja nokkosihottumaa myös sekä turvotusta. vainoharhaisuutta sekä tietyssä mielessä hallusinaatioita. on koko ajan paha maku suussa sekä kuiva suu. välillä tulee ihan hirveitä tärinäkohtauksia ja hikoiluttaa tosi paljon. eikä mieliala silti ole piristynyt eikä ole yhtään helpompaa olla ja mennä. vaan kökötän sisällä vaikka lääke pitäisi just auttaa sosiaalisten tilanteiden pelkoihin jne.

ennen säin effexor depot nimistä lääkettä joka ei myöskään sopinut koska tuli niin paljon sivuoireita. syönyt olen myös seroquelia sekä temestaa että diapamia ja tenoxia unilääkkeeksi. sekä remeronia ja disperalia. mutta milloin on verenpaine noussut tai laskenut. tuntuu ettei oikein mikään lääke sovi. olishan noita eri lääkevalmisteita mutta alkaa usko jo mennä kun mikään ei sovi. ihan ekaksi söin cipramilia joka ensimmäisen viikon aikana sai niin pahan ahdistuksen, ja vaikka apteekissa sanottiin että 2 viikkoa oireet ensin pahenee ja sitten pitäisi helpottaa.

nyt pelkään syödä lääkkeitä, mutta pelkään jättää niitä poiskaan että aikamoinen pattitilanne tällä hetkellä. :( :'(
 
mä olen kerran kokeillut noritrenia...Vain kaksi päivää!!

olo tuli heti niin kamalaksi, että tuntui että hulluksi tulen!! Kaupungilla tuntui että autot on jotain hirviöitä suunnilleen...Kaikki pelotti...Just ehkä tuollaisia lieviä hallusinaatioita... sydämen tykytystä,jäykkkyyttä..totaalinen unettomuus!!

Mun pitäis kokeilla myös tuota seroquelia...Mitä se sulle aiheutti, kun et voinut jatkaa??
 
kipukynnys
Itse käytän Noritreniä ärtyneitten kipuhermopäätteiden rauhoittamiseen.
Noritren on vanha mielialalääke, jota nykyisin käytetäänkin enemmän just kipukynnyksen nostoon kuin itse masennukseen. Masennuksen hoitoon on lääkäreiden mukaan nykyään tehokkaampia lääkkeitä.

Itselläni on jännitysniska ja oikoryhti kipurangan merkkinä. Tuosta aiheutui jatkuvaa toispuoleista päänsärkyä ja puutumista. Päänsärky ei kovaa, mutta joka päiväisenä riesana turhauttavaa. Noritren annostus pieni 10-20 mg/pv, jolla ei vielä ole vaikutusta mielialaan. Kuurin pituus 3-6 kk. Päänsäryt vähentyneet, nykyään ehkä kerran kaks kuussa, ennen joka päivä. Niska edelleenkin kuitenkin huonossa kunnossa, mutta lääkehän ei auta niskan kuntoon ,ainoastaan nostaa kipukynnystä.

Oireina ei ole muuta kuin aamuisin lievää turvotusta silmäluomissa. Lääkkeen otan iltaisin nukkumaan mennessä. Lääke ei myöskaan ala vaikuttamaan heti vaan vasta noin kahden viikon kuluttua aloittamisesta.
 
Samaa lääkettä syön eli tuota noritrenia. Tuntoherkkyys on mennyt. Ja pelkään kulkea ulkona. Etäisyyksien hahmottaminen on vaikeaa ja viikko sitten meinasin jäädä pyörän alle. Puoli vuotta syönyt eikä olo yhtään parantunut. Pelkotiloja on tullut sekä itkuisuus lisääntynyt.
 
yx äiti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.11.2006 klo 08:47 Kokeilu kirjoitti:
mä olen kerran kokeillut noritrenia...Vain kaksi päivää!!

olo tuli heti niin kamalaksi, että tuntui että hulluksi tulen!! Kaupungilla tuntui että autot on jotain hirviöitä suunnilleen...Kaikki pelotti...Just ehkä tuollaisia lieviä hallusinaatioita... sydämen tykytystä,jäykkkyyttä..totaalinen unettomuus!!

Mun pitäis kokeilla myös tuota seroquelia...Mitä se sulle aiheutti, kun et voinut jatkaa??

söin tuota valmistetta tosi vähän aikaa ja se oli tuon effexorin ja temestan kanssa yhtäaikaa. mulla vain ahdistus kasvoi ja verenpaineet heitteli. ruokahalu myös meni ja mulle tuli jotenkin "varttihullun" olo. saatoin vain nauraa kaikkea ja kaikkia ja sitten taas itkeä ja itkeä. eli mielialat vaihteli tosi rajusti. ja tuli iho-oireita ja muuta ikävää.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.11.2006 klo 10:40 kipukynnys kirjoitti:
Itse käytän Noritreniä ärtyneitten kipuhermopäätteiden rauhoittamiseen.
Noritren on vanha mielialalääke, jota nykyisin käytetäänkin enemmän just kipukynnyksen nostoon kuin itse masennukseen. Masennuksen hoitoon on lääkäreiden mukaan nykyään tehokkaampia lääkkeitä.

Itselläni on jännitysniska ja oikoryhti kipurangan merkkinä. Tuosta aiheutui jatkuvaa toispuoleista päänsärkyä ja puutumista. Päänsärky ei kovaa, mutta joka päiväisenä riesana turhauttavaa. Noritren annostus pieni 10-20 mg/pv, jolla ei vielä ole vaikutusta mielialaan. Kuurin pituus 3-6 kk. Päänsäryt vähentyneet, nykyään ehkä kerran kaks kuussa, ennen joka päivä. Niska edelleenkin kuitenkin huonossa kunnossa, mutta lääkehän ei auta niskan kuntoon ,ainoastaan nostaa kipukynnystä.

Oireina ei ole muuta kuin aamuisin lievää turvotusta silmäluomissa. Lääkkeen otan iltaisin nukkumaan mennessä. Lääke ei myöskaan ala vaikuttamaan heti vaan vasta noin kahden viikon kuluttua aloittamisesta.

samma här... pään vihlontaan söin ja oikeasti auttoivatkin... käytin 3 kk, mutta mutta... ruokahalu kasvoi väkisin vaikka lääkäri varoitti, syöminen kävi ihan hillittömäksi ja tietty paino nous. Lääkkeen lopettamisesta on jo 3 kk, mut silti huomaan saavani oikein ahmimiskohtauksia. Onneksi pikkuhiljaa näköjään helpottaa tuo ruokahalun kasvu. päänvihlonta katosi.
 
Luonnon masennuslääke - https://nuvialab.com Olen ollut uniongelmainen ja ajoittain masentunut jo esiteinistä asti. Ystäväni suosituksesta päätin kokeilla Restilen-valmistetta ja olen ollut todella tyytyväinen. Unenlaatu on parantunut enkä ahdistu enää yhtä herkästi. Käytän tuotetta ensisijaisesti masennuksen ennaltaehkäisyyn.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Mulla on määrätty noritreniä migreenin estolääkkeeksi. Kahden kokeilu päivän jälkeen en ole huomannut mitään muuta kuin jäätävä ummetus vaiva ja joudun koko päivän aikana syömään kuitupitoista ruokaa ja juoda paljon vettä, olen myös hyomannut lisääntynyt virtsan tarve. Ehkä muut sivu oireet tulee jälkeenpäin toivotaan, ettei muita sivuvaikutuksia tule.
 

Yhteistyössä