Nordean maksuhäiriömerkintä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä

Vieras
Eli kuusi vuotta sitten minulla oli luottokortti ja koska elin silloin villiä elämää, käytin ko. korttia, lopulta ihan luottorajaan asti...enkä kyennyt maksamaan korttivelkoja joten maksoin perintätoimiston kautta velan sitten.
Eli maksoin lopulta. Ja luottotiedot on siis kunnolla. Minulla on nordeasta asuntolainakin tätänykyä.
Mutta...kolme vuotta sitten en saanut uutta luottokorttia, nyt on mennyt kuusi vuotta...mietin, saisinko käyttöluottoa 3000? nordeasta.talous ihan kunnossa.käyn töissä,tienaan hyvin,asuntolainan oon AINA maksanut ajallaan...jne...
tietääkö joku kauanko nordean "kirjoissa" tuo maksuhäiriömerkintä on?
kolme vuotta sitten syyksi sanottiin se että oltiin jouduttu perintätoimiston kautta minulta periä noi luottokorttivelat...

Luottokorttihakemus katsotaan tapauskohtaisesti, toki historiikki kertoo paljon uutta korttia haettaessa. Luottokunnalla taas on omat perusteet. Maksuhäiriömerkintä on kaksi vuotta.
Mutta kyllä siinä merkkaa paljon se kuinka viimeaikoina olet rahaasioitasi ko. pankissa hoidellut, eli onko rästejä ja tilinylityksiä. Viime kädessä lasketaan toimeentulosi kustannukset, jotta pystyt kaikki maksut hoitamaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Vierailija:
Luottokorttihakemus katsotaan tapauskohtaisesti, toki historiikki kertoo paljon uutta korttia haettaessa. Luottokunnalla taas on omat perusteet. Maksuhäiriömerkintä on kaksi vuotta.
Mutta kyllä siinä merkkaa paljon se kuinka viimeaikoina olet rahaasioitasi ko. pankissa hoidellut, eli onko rästejä ja tilinylityksiä. Viime kädessä lasketaan toimeentulosi kustannukset, jotta pystyt kaikki maksut hoitamaan.

ei ole voinut olla tilinylityksiä koska mulla on vaan visa electron :)

Yhteistyössä