Nopsaan ultrakysymys...Oon ihan ulalla nyt...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Emppu788
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Emppu788

Jäsen
26.01.2006
724
0
16
Elikkä maanantaina tein kaks positiivista raskaustestiä:) Ihan selkeeät viivat ja plussat tuli :) Tänään kumminkaan ultrassa ei näkynyt yhtikäs mitään...Sitä se gynegin ihmetteli kovin...Sanoi että viikonpäästä uudestaan ultraan...Voiko olla niin että ultrattiin liian aikaisin?Mutta kun testi oli positiivinen niin luulis että näkyis jo jotain...Tein äsken uuden joka oli edelleen vahva positiivinen...Mä oon ihan pihalla nyt :o

Tässä maanantai kuvaa kp39
kuva034pc4.jpg

Tässä torstai kp42
kuvaan5.jpg

Mulla oli viikkoja reilu 5 kun kävin ultrauttamassa selästä pattia. Kysyin samalla että voiskohan se kurkata mahaan niin lääkäri sanoi, ettei sitä vielä näy, mitä siellä on. Eli en olisi sinuna huolissaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Emppu788:
Miten mä kestän viikon? |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O
Varaudu siihen, että viikon päästäkään et saa täyttä varmuutta. Sikiö sykkeineen havaitaan ultrassa yleensä vasta rv6. Mulla rv5 näkyi vain ruskuaispussi eli olisi voinut olla tuulimunakin. Tiedän kuinka raastavaa tuo on.

Mulla nyt viikkoja 5+5 ja yksityiselle menen ultraan vasta 8+2 just siksi että jos siellä jotakin on niin sitten pitäis jo näkyäkin. Toivottavasti sullaki olis pieni matkassa eikä vaan näkyny näin varhain.

Niin ja me mentiin noin aikaisin kun 6+3 sen takia kun luultiin, että raskaus on kaksi viikkoa pitemmällä. Mitkä viikot sulla on? Jos tosiaan plussanut oot tällä viikolla niin IHAN liian aikasin menit

Esikoisesta mulla näkyi jo viikolla 4 ultrassa =) Gyne sano keväällä että heti vaan ultraan sitten kun plussa pärähtää...No toivotaan että hätiköitiin =)

Ja mitähän siellä 4.viikolla näkyi. Ei paljon mitään.

Esikoisesta mulla näkyi jo viikolla 4 ultrassa =) Gyne sano keväällä että heti vaan ultraan sitten kun plussa pärähtää...No toivotaan että hätiköitiin =)
Kuulostaa kyllä aika rahastukselta tuo ohje, anteeksi vaan. Yleensä kyllä suositellaan odottamaan edes rv6. Nähtiinkö rv4 jo tosiaan sykekin ja onko kyseessä sama ultraaja ja ultralaite?

(Ehdit jo vastatakin. Eli et esikoisestakaan tiennyt onko kyseessä tuulimuna vai normaali raskaus. Ja turhan aikaisin oli kontrollikin... )

Sellanen musta pieni pyörylä näkyi siellä viikolla 4 ja viikolla 5 näkyi jo ruskuaispussi...Nyt ei näkynyt yhtikäs mitään...

Miksi ihmeessä kukaan haluaa mennä ultraan katsomaan mitään pyörylää tai ruskuaispussia... se ruskuaispussi kun tulee vaikka olis tuulimuna

Oon pahoillani, mutta mä en kyllä tajua... :o :laugh: :laugh: :laugh:

No sykettä ei silloin nähty...Sama ultraaja ja laite...Mä menin tavalliseen gynetarkastukseen ja siellä ultrasa huomattin toi pyörylä ja seuraavalla viikolla tarkistettiin että siellä on vielä jotakin..Silloin esikoisesta :)

Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Sellanen musta pieni pyörylä näkyi siellä viikolla 4 ja viikolla 5 näkyi jo ruskuaispussi...Nyt ei näkynyt yhtikäs mitään...

Miksi ihmeessä kukaan haluaa mennä ultraan katsomaan mitään pyörylää tai ruskuaispussia... se ruskuaispussi kun tulee vaikka olis tuulimuna

Oon pahoillani, mutta mä en kyllä tajua... :o :laugh: :laugh: :laugh:

En tajua minäkään. Itsensä kiusausta, koska järjen pitäisi sen verran raksuttaa, ettei LIIAN AIKAISIN välttämättä edes mitään näy.
Mutta tietysti jokaisen oma asia, jos haluaa joka viikko viikoilta neljä lähtien tunkea rahansa ultraan ja mennä katsomaan mustaa länttiä.

Yhteistyössä