Nöpöttääkö teillä nännit koko ajan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Mulla tissit näyttää aina tosi kivan mallisilta kun on kylmä, mutta muuten ne ei ole kivan malliset...nännipiha on aika isohko eikä ole sitä "normaalia" pyöreyttä :(
Onko muillakin näin vai onko mun tisseissä jokin vika?

Sama juttu, etenkin lämpimän suihkun tai saunan jälkeen tissit on kolmiomaiset, isot vaaleanpunaiset nännipihat jotka osoittaa melkein suoraan alaspäin, kylmässä taas pyöreämmät ja "ylempänä" rintakehällä kuin lämpimässä, nännit osoittaa eteen.
Olisipa aina tuollaiset kuin kylmässä, mutta meitä on niin monenlaisia.

Mulla tissit näyttää aina tosi kivan mallisilta kun on kylmä, mutta muuten ne ei ole kivan malliset...nännipiha on aika isohko eikä ole sitä "normaalia" pyöreyttä :(
Onko muillakin näin vai onko mun tisseissä jokin vika?

Sinun täytyy varmaan ryhtyä kulkemaan nännit paljaana, jotta pysyvät riittävän kylminä ja kivan mallisina ;)

Joo mulla on just tolleen!
-ap
Kannattaa googlata tubulaariset rinnat/putkirinnat tai tubular/constricted breast. Itellä uskon että on jossain määrin tuota. Lisäksi on muutama kilo ylipainoa ja huomaan aina kun urheilen niin että hikoiluttaa tai kun jätän maidon ja viljatuotteet pois ruokavaliosta (+juon tarpeeksi vettä), niin kehon nestekertymä vähenee ja tissit näyttää lämpimässäkin pikkuisen napakammilta :) Mitään mallin rintoja näistä ei kyllä koskaan tule.

Kannattaa googlata tubulaariset rinnat/putkirinnat tai tubular/constricted breast. Itellä uskon että on jossain määrin tuota. Lisäksi on muutama kilo ylipainoa ja huomaan aina kun urheilen niin että hikoiluttaa tai kun jätän maidon ja viljatuotteet pois ruokavaliosta (+juon tarpeeksi vettä), niin kehon nestekertymä vähenee ja tissit näyttää lämpimässäkin pikkuisen napakammilta :) Mitään mallin rintoja näistä ei kyllä koskaan tule.
Liittyykö tuohon siis kova hikoilu?
-ap

Nää siis ei roiku ollenkaan. Noi nännipihat vaan on isohkot ja nännit tulee esiin kylmässä. Lämpimässä nää rinnat ei oo kovin kinteähköt ja pyöreät kun taas kylmässä on. Ehkä hiukan samantyylistä kuin joissain noissa tubulaariset rinnat kuvissa, mutta ei noin putkimaiset kuitenkaan
-ap

Nää siis ei roiku ollenkaan. Noi nännipihat vaan on isohkot ja nännit tulee esiin kylmässä. Lämpimässä nää rinnat ei oo kovin kinteähköt ja pyöreät kun taas kylmässä on. Ehkä hiukan samantyylistä kuin joissain noissa tubulaariset rinnat kuvissa, mutta ei noin putkimaiset kuitenkaan
-ap
Mullakaan ei roiku, mutta jotain samantyylisyyttä on. Ketunnokiksi kai näitä sanotaan.

Mulla taas pienet ja matalat nännit, ja aika pienet tissitkin, kun sain ekan lapsen niin Kättärillä hoitsu halveksien katsoi, ettei taida tulla imetyksestä mitään.
Kuitenkin olen kolme poikaa imettänyt vuoden verran kutakin, ei ole tarvinnut lisämaitoa antaa ja pulloja pestä.
Hyvät tissit, toimineet siihen mihin ne on tarkoitettu.

Hyvät tissit, toimineet siihen mihin ne on tarkoitettu.
Ihminen on ainut nisäkäs joiden naaraille on muodostuneet ulkoiset rinnat muutenkuin synnytyksen jälkeisen imetyksen aikana. Ne ihmisnaaraan rinnat on tarkoitettu myös kiihoittamaan urosta seksuaalisesti, tähän viittaa myös se tosiasia että ihmisnaarailla on juoksu koko ajan päällänsä eikä vain esim kerran vuodessa.

Ihminen on ainut nisäkäs joiden naaraille on muodostuneet ulkoiset rinnat muutenkuin synnytyksen jälkeisen imetyksen aikana. Ne ihmisnaaraan rinnat on tarkoitettu myös kiihoittamaan urosta seksuaalisesti, tähän viittaa myös se tosiasia että ihmisnaarailla on juoksu koko ajan päällänsä eikä vain esim kerran vuodessa.

Koita nyt ymmärtää ja uskoa, vaikka entisellä vaimollasi olisi ollut juoksuaika, ei se tarkoita että jokaisella naisella on. Miten voit enää koskaan luottaa kehenkään naiseen jos ajattelet kaikista naisista koko ajan noin.

Koita nyt ymmärtää ja uskoa, vaikka entisellä vaimollasi olisi ollut juoksuaika, ei se tarkoita että jokaisella naisella on. Miten voit enää koskaan luottaa kehenkään naiseen jos ajattelet kaikista naisista koko ajan noin.
Siis biologien mukaan ihmisnaarailla on koko ajan juoksuaika, eli pystyvät tulemaan tiineeksi milloin vain. Jokaisella ihmisnaaraalla siis. Myös sinulla. Paitsi tietenkin jos on vaihdevuodet menneet jo niin sitten ei enään ole juoksuja.

• Tykkää
Reactions: m1es

Yhteistyössä