No kyllä mä ton pöytäliinan vaihtaisin ja pöydän pesisin hyvin..Alkuperäinen kirjoittaja ..:pitäiskö keittiöstä vaihtaa pöytäliinakin heti jos siinä kerran kuksasee, tai pistää olohuoneen sohva vaihtoon?
sama meilläAlkuperäinen kirjoittaja vieras:No en vaihda todellakaan! Lakanat ei mahtuisi edes mihinkään kuivumaan ja loppuisi kyllä keskenkin.
PeesailenAlkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:öööh. No en vaihda. :ashamed: En mä edes jaksais niin usein vaihtaa. :ashamed: Ja lakanatkin loppuis kesken. Olenko mä jotenkin outo sitten, en tiedä mutta... siis en. :ashamed:
Jeah.Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:En vaihda. Meillä on kumi käytössä, joten eipä juurikaan sotketa.
Sama juttu. Ei mulla ole lakanoita kovin paljon kun taas seksiä... no...Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:JA lakanatkin loppuis kesken
Juu, mähän en puhunut lakanoitten lukumäärästä mithäänAlkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Sama juttu. Ei mulla ole lakanoita kovin paljon kun taas seksiä... no...Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:JA lakanatkin loppuis kesken
Joo, mä tässä justiinsa mietin, että onko ihmisillä, jotka aina seksin jälkeen vaihtaa lakanat, niin paljon lakanoita vai vähän seksiä. Mulla on vähän lakanoita ja paljon...Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Juu, mähän en puhunut lakanoitten lukumäärästä mithäänAlkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Sama juttu. Ei mulla ole lakanoita kovin paljon kun taas seksiä... no...Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:JA lakanatkin loppuis kesken
No brassaile nyt..........Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Joo, mä tässä justiinsa mietin, että onko ihmisillä, jotka aina seksin jälkeen vaihtaa lakanat, niin paljon lakanoita vai vähän seksiä. Mulla on vähän lakanoita ja paljon...Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Juu, mähän en puhunut lakanoitten lukumäärästä mithäänAlkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Sama juttu. Ei mulla ole lakanoita kovin paljon kun taas seksiä... no...Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:JA lakanatkin loppuis kesken
:saint: :heart: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:No brassaile nyt..........
Tai sit niillä on liikaa aikaa, jos eivät keksi elämälleen muuta sisältöä kuin pyykin peseminen joka ilta...Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:No brassaile nyt..........Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Joo, mä tässä justiinsa mietin, että onko ihmisillä, jotka aina seksin jälkeen vaihtaa lakanat, niin paljon lakanoita vai vähän seksiä. Mulla on vähän lakanoita ja paljon...Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Juu, mähän en puhunut lakanoitten lukumäärästä mithäänAlkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Sama juttu. Ei mulla ole lakanoita kovin paljon kun taas seksiä... no...Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:JA lakanatkin loppuis kesken
Joo, juuri tämä ajatus kävi mielessä. Perhana juu, peitot ja tyynyt ja mies pois sängystä, lakana pois, pyykkikoriin vessaan, uusi lakana kaapista, levitys, peitto, tyynyt, mies ja itse vielä sänkyyn. Hohhoijaa kun rupes ramaseen.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Aika romanttista olisi joka ilta käydä nukkumaan ja muistaa, että hitto se lakana piti vielä vaihtaa. Ihan pimeetä!
Ei ja ei, lakanan reunasta reippaalla otteella kiinni ja muks, mies yli laidan vaan!Alkuperäinen kirjoittaja Mh:Joo, juuri tämä ajatus kävi mielessä. Perhana juu, peitot ja tyynyt ja mies pois sängystä, lakana pois, pyykkikoriin vessaan, uusi lakana kaapista, levitys, peitto, tyynyt, mies ja itse vielä sänkyyn. Hohhoijaa kun rupes ramaseen.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Aika romanttista olisi joka ilta käydä nukkumaan ja muistaa, että hitto se lakana piti vielä vaihtaa. Ihan pimeetä!
Orkun jälkeen on niiiin mukava jäädä siihen lämpöön ja vaipua rentouden tilassa unten maille