Nopee tutkimus, kuinka moni vaihtaa aluslakanat seksin jälkeen?

• Viestiketjun aloittaja Seksi tekee iloiseksi
  • Ensimmäinen viesti
juuli
Ei vaihdeta ei. Ja miten hitsissä joku pyyhe pysyy muka menossa mukana? Siis meillä tavataan kuitenkin usein vaihtelee asentoja, spontaanisti ja siinä kesken huuma. Mulla ainakin meni fiilikset jos tarttis pyyhettä aina viritellä ja miettiä onks se nyt just kohdallaan...

En kyl mieti ees moista, mulla se veis halut vaan jos alkaisin pohtia lakanan tai muun alusta kohtaloa... Ja meillä nuo muksut ei isin ja äidin sängyssa suuremmin viihdy, päivällä joskus köyvät nutaamsaa päiväpeiton päällä ja kipeänä saattavat nukkua siinä, harvoin tosin silloinkin.

No huhhuh
Ei todellakaan vaihdeta seksin jälkeen! Muuten kyllä aika usein. Ei tulisi mieleenikään toisaalta sekstailla miehen kanssa joka olisi niin likainen että perse tai eritteet niin haisis tai ällöttäis... Ei ne eritteet tosiaan ole sen kamalampia kuin vaikka hiki tai vaikka lapsen kuola tms.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:
JA lakanatkin loppuis kesken :whistle:
Sama juttu. :eek: Ei mulla ole lakanoita kovin paljon kun taas seksiä... no... :whistle: :D
Juu, mähän en puhunut lakanoitten lukumäärästä mithään :D
:LOL: Joo, mä tässä justiinsa mietin, että onko ihmisillä, jotka aina seksin jälkeen vaihtaa lakanat, niin paljon lakanoita vai vähän seksiä. :eek: Mulla on vähän lakanoita ja paljon...

Sama juttu. :eek: Ei mulla ole lakanoita kovin paljon kun taas seksiä... no... :whistle: :D
:LOL: Joo, mä tässä justiinsa mietin, että onko ihmisillä, jotka aina seksin jälkeen vaihtaa lakanat, niin paljon lakanoita vai vähän seksiä. :eek: Mulla on vähän lakanoita ja paljon...
No brassaile nyt.......... :whistle:

e
No brassaile nyt.......... :whistle:
Tai sit niillä on liikaa aikaa, jos eivät keksi elämälleen muuta sisältöä kuin pyykin peseminen joka ilta... :whistle:

Mh
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Aika romanttista olisi joka ilta käydä nukkumaan ja muistaa, että hitto se lakana piti vielä vaihtaa. Ihan pimeetä!
Joo, juuri tämä ajatus kävi mielessä. Perhana juu, peitot ja tyynyt ja mies pois sängystä, lakana pois, pyykkikoriin vessaan, uusi lakana kaapista, levitys, peitto, tyynyt, mies ja itse vielä sänkyyn. Hohhoijaa kun rupes ramaseen.

Orkun jälkeen on niiiin mukava jäädä siihen lämpöön ja vaipua rentouden tilassa unten maille :D

Alkuperäinen kirjoittaja Mh:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Aika romanttista olisi joka ilta käydä nukkumaan ja muistaa, että hitto se lakana piti vielä vaihtaa. Ihan pimeetä!
Joo, juuri tämä ajatus kävi mielessä. Perhana juu, peitot ja tyynyt ja mies pois sängystä, lakana pois, pyykkikoriin vessaan, uusi lakana kaapista, levitys, peitto, tyynyt, mies ja itse vielä sänkyyn. Hohhoijaa kun rupes ramaseen.

Orkun jälkeen on niiiin mukava jäädä siihen lämpöön ja vaipua rentouden tilassa unten maille :D
Ei ja ei, lakanan reunasta reippaalla otteella kiinni ja muks, mies yli laidan vaan!

Yhteistyössä