vieras
Siis ei kai nyt kenenkään lapsi missään spermassa nuku!! Haloo, se spermahan (jos sitä edes sattuu lakanalle valumaan) kuivuu nopeasti ja useimmat käy seksin jälkeen aina pesulla.
Oiskohan sillä ylihygieenisyydellä, seksin tuollaisella ylisuunnitelmallisuudella ja stressaamisella jotain tekemistä noiden s-kertojen vähyyden kanssa?Alkuperäinen kirjoittaja hih:aktiivisia ja spontaaneja ootte Meil harrastetaan seksiä kerran kolmessa kuukaudessa. seksihalut pilaa jos pitää stressata epähygienisyydestä. Mielummin suihkutetaan ennen ja jälkeen ja suojataan paikat, kun en stressaan koko aktin jotain muuta.
Ja joo. Olen kade.
Peesi.Alkuperäinen kirjoittaja no:sillon vaihetaan jos menee mällit lakanalle, muuten ei.
No en kyllä vaihda minäkään. Eikä ole tähän päivään mennessä tullut mieleen vaihtaakaanAlkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:öööh. No en vaihda. :ashamed: En mä edes jaksais niin usein vaihtaa. :ashamed: Ja lakanatkin loppuis kesken. Olenko mä jotenkin outo sitten, en tiedä mutta... siis en. :ashamed:
Hyvä. En siis ole frigidi, ei kun friikki.Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:No en kyllä vaihda minäkään. Eikä ole tähän päivään mennessä tullut mieleen vaihtaakaanAlkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:öööh. No en vaihda. :ashamed: En mä edes jaksais niin usein vaihtaa. :ashamed: Ja lakanatkin loppuis kesken. Olenko mä jotenkin outo sitten, en tiedä mutta... siis en. :ashamed:
Tai sitten ollaan yhdessä, kun meilläkin harvemmin sekstaillaan ihan aluslakanoissa Hitto menis koko talo vaihtoonAlkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Hyvä. En siis ole frigidi, ei kun friikki.Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:No en kyllä vaihda minäkään. Eikä ole tähän päivään mennessä tullut mieleen vaihtaakaanAlkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:öööh. No en vaihda. :ashamed: En mä edes jaksais niin usein vaihtaa. :ashamed: Ja lakanatkin loppuis kesken. Olenko mä jotenkin outo sitten, en tiedä mutta... siis en. :ashamed:
No sitä mäkin ihmettelin, että oikeestiko kaikki on niin siivoja, että ne harrastaa seksiä vain ja ainoastaan aluslakanoissa. siis jos pelkästä sängystä puhutaan, niin eihän me nyt toki aleta aina päiväpeittoa, tyynyjä ja peittoja siitä pois repimään. :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:Tai sitten ollaan yhdessä, kun meilläkin harvemmin sekstaillaan ihan aluslakanoissa Hitto menis koko talo vaihtoonAlkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Hyvä. En siis ole frigidi, ei kun friikki.Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:No en kyllä vaihda minäkään. Eikä ole tähän päivään mennessä tullut mieleen vaihtaakaanAlkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:öööh. No en vaihda. :ashamed: En mä edes jaksais niin usein vaihtaa. :ashamed: Ja lakanatkin loppuis kesken. Olenko mä jotenkin outo sitten, en tiedä mutta... siis en. :ashamed:
Menisitkö itse mielelläsi nukkumaan vaikka jonkun naapurin pariskunnan likaiseen sänkyyn? Minä en ainakaan menisi!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Siis ei kai nyt kenenkään lapsi missään spermassa nuku!! Haloo, se spermahan (jos sitä edes sattuu lakanalle valumaan) kuivuu nopeasti ja useimmat käy seksin jälkeen aina pesulla.
No valtaosa näyttää vaihtavan lakanoita vain harvoin. Tuskin kovin monilla edes lakanat sotkeutuu seksin yhteydessä. Yölläkin voi valua spermoja vaikka olisi käynyt alapesulla. Mutta siis, jos harrastaa seksiä kerran päivässä tai useammin niin kuuluuko joka kerta vaihtaa lakanat?Alkuperäinen kirjoittaja Diamant:Menisitkö itse mielelläsi nukkumaan vaikka jonkun naapurin pariskunnan likaiseen sänkyyn? Minä en ainakaan menisi!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Siis ei kai nyt kenenkään lapsi missään spermassa nuku!! Haloo, se spermahan (jos sitä edes sattuu lakanalle valumaan) kuivuu nopeasti ja useimmat käy seksin jälkeen aina pesulla.
Etkö pese lapsesi lakanoita jos lapsi pissaa sänkyynsä, kuivuuhan se siihen kuitenkin?
Kuka mun sänkyyn änkee nukkumaan, saa luvan sietää mun määrittelemäni hygieniatason kaikkine eriteläntteineen. Jos ne niin hirveesti häiritsee ja ällöttää, ketään en sinne pakota vaan saa kyllä siirtyä omaansa, oli sit lapsi tai naapuri.Alkuperäinen kirjoittaja Diamant:Menisitkö itse mielelläsi nukkumaan vaikka jonkun naapurin pariskunnan likaiseen sänkyyn? Minä en ainakaan menisi!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Siis ei kai nyt kenenkään lapsi missään spermassa nuku!! Haloo, se spermahan (jos sitä edes sattuu lakanalle valumaan) kuivuu nopeasti ja useimmat käy seksin jälkeen aina pesulla.
Etkö pese lapsesi lakanoita jos lapsi pissaa sänkyynsä, kuivuuhan se siihen kuitenkin?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kuka mun sänkyyn änkee nukkumaan, saa luvan sietää mun määrittelemäni hygieniatason kaikkine eriteläntteineen.[/b Jos ne niin hirveesti häiritsee ja ällöttää, ketään en sinne pakota vaan saa kyllä siirtyä omaansa, oli sit lapsi tai naapuri.Alkuperäinen kirjoittaja Diamant:Menisitkö itse mielelläsi nukkumaan vaikka jonkun naapurin pariskunnan likaiseen sänkyyn? Minä en ainakaan menisi!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Siis ei kai nyt kenenkään lapsi missään spermassa nuku!! Haloo, se spermahan (jos sitä edes sattuu lakanalle valumaan) kuivuu nopeasti ja useimmat käy seksin jälkeen aina pesulla.
Samma här. Ja kun joskus sitä vois joutuu vaihtamaan jo päivässä useampaan otteeseen ni ei kyl riittäs lakanat siihen touhuun :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:öööh. No en vaihda. :ashamed: En mä edes jaksais niin usein vaihtaa. :ashamed: Ja lakanatkin loppuis kesken. Olenko mä jotenkin outo sitten, en tiedä mutta... siis en. :ashamed:
:xAlkuperäinen kirjoittaja Rouva:ÖÖÖ, no, vois sen pöytäliinan kyllä vaihtaa, jos paljaalla perseellä siinä naimisen ajan läsöttää...Alkuperäinen kirjoittaja ..:pitäiskö keittiöstä vaihtaa pöytäliinakin heti jos siinä kerran kuksasee, tai pistää olohuoneen sohva vaihtoon?