Nopee tutkimus, kuinka moni vaihtaa aluslakanat seksin jälkeen?

• Viestiketjun aloittaja Seksi tekee iloiseksi
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Siis ei kai nyt kenenkään lapsi missään spermassa nuku!! Haloo, se spermahan (jos sitä edes sattuu lakanalle valumaan) kuivuu nopeasti ja useimmat käy seksin jälkeen aina pesulla.

vieras
Hei oikeesti, no ei en vaihda, ellei kamalsati likastu (norsmisti kerran viikossa vaihdan lakanat). Mutta tällaisessa parisuhteessa missä sekstaillaan lähes joka päivä, saisi lakanoita vaihtaa kaiken aikaa...ja pyyhe, huoh, sponttaania touhua se on, ei siinä mitään pyyhkeitä alle ehdi etsiin.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hih:
aktiivisia ja spontaaneja ootte :D Meil harrastetaan seksiä kerran kolmessa kuukaudessa. seksihalut pilaa jos pitää stressata epähygienisyydestä. Mielummin suihkutetaan ennen ja jälkeen ja suojataan paikat, kun en stressaan koko aktin jotain muuta.

Ja joo. Olen kade.
Oiskohan sillä ylihygieenisyydellä, seksin tuollaisella ylisuunnitelmallisuudella ja stressaamisella jotain tekemistä noiden s-kertojen vähyyden kanssa? :whistle:

kinuski
No ei vaihdeta todellakaan. Mä meen pesulle ennenkuin alkaa mällit valua pihalle, eikä meillä sänky yleensä sotkeennu. Tosin meillä kuopus hyvin harvoin edes viereen yöllä tulee, mutta jos tuleekin niin sen pää on tyynyllä, eikä siellä mitään sperma lammikoita ole.

vieras
Minua kyllä inhottaa spermaiset lakanat. Silloin, kun söin pillereitä niin käytössä oli pyyhe. Niitä säilytettiin yöpöydän laatikossa ja homman jälkeen asetettiin pepun alle tai niin, ettei sänky sotkeennu. Kesken hommien sitä ei siis mihinkään laitettu. Nyt käytämme kondomia ja pyyhe ei ole enää tarpeen. Seksin jälkeen käymme molemmat alapääpesulla.

e
En todellakaan vaihda... Meillä on yöpöydän laatikossa vessapaperia, sillä voi estää suurimmat valumat.

Ap:lta kysyisin, että entä jos naitte sohvalla? Meneekö sohva vaihtoon tai päälliset pesuun?

Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:
:eek: öööh. No en vaihda. :ashamed: En mä edes jaksais niin usein vaihtaa. :ashamed: Ja lakanatkin loppuis kesken. Olenko mä jotenkin outo sitten, en tiedä mutta... siis en. :ashamed: :eek:
No en kyllä vaihda minäkään. Eikä ole tähän päivään mennessä tullut mieleen vaihtaakaan :eek:
Hyvä. :D En siis ole frigidi, ei kun friikki. :LOL:

:eek: öööh. No en vaihda. :ashamed: En mä edes jaksais niin usein vaihtaa. :ashamed: Ja lakanatkin loppuis kesken. Olenko mä jotenkin outo sitten, en tiedä mutta... siis en. :ashamed: :eek:
No en kyllä vaihda minäkään. Eikä ole tähän päivään mennessä tullut mieleen vaihtaakaan :eek:
Tai sitten ollaan yhdessä, kun meilläkin harvemmin sekstaillaan ihan aluslakanoissa :LOL: Hitto menis koko talo vaihtoon :whistle:

Tai sitten ollaan yhdessä, kun meilläkin harvemmin sekstaillaan ihan aluslakanoissa :LOL: Hitto menis koko talo vaihtoon :whistle:
No sitä mäkin ihmettelin, että oikeestiko kaikki on niin siivoja, että ne harrastaa seksiä vain ja ainoastaan aluslakanoissa. :eek: siis jos pelkästä sängystä puhutaan, niin eihän me nyt toki aleta aina päiväpeittoa, tyynyjä ja peittoja siitä pois repimään. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis ei kai nyt kenenkään lapsi missään spermassa nuku!! Haloo, se spermahan (jos sitä edes sattuu lakanalle valumaan) kuivuu nopeasti ja useimmat käy seksin jälkeen aina pesulla.
Menisitkö itse mielelläsi nukkumaan vaikka jonkun naapurin pariskunnan likaiseen sänkyyn? Minä en ainakaan menisi!
Etkö pese lapsesi lakanoita jos lapsi pissaa sänkyynsä, kuivuuhan se siihen kuitenkin?

No ei kyllä vaihdeta, ei niitä eritteitä NIIN paljon valu. Ja vaikka valuu niin ei mua kiinnosta, kyllä se kuivuu, mua ei kyllä ällötä ollenkaan. Ei oo kyllä lapsiakaan vielä, mutta vaihdetaan muuten kerran viikossa tai joka toinen viikko niin ei ne ehdi edes tulla kovin tunkkasiksi. Ja meilläkin on muita paikkoja käytössä kuin tuo sänky, esim suihkussa tykätään puuhailla :)

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Diamant:
Menisitkö itse mielelläsi nukkumaan vaikka jonkun naapurin pariskunnan likaiseen sänkyyn? Minä en ainakaan menisi!
Etkö pese lapsesi lakanoita jos lapsi pissaa sänkyynsä, kuivuuhan se siihen kuitenkin?
No valtaosa näyttää vaihtavan lakanoita vain harvoin. Tuskin kovin monilla edes lakanat sotkeutuu seksin yhteydessä. Yölläkin voi valua spermoja vaikka olisi käynyt alapesulla. Mutta siis, jos harrastaa seksiä kerran päivässä tai useammin niin kuuluuko joka kerta vaihtaa lakanat?

vieras
Kuka mun sänkyyn änkee nukkumaan, saa luvan sietää mun määrittelemäni hygieniatason kaikkine eriteläntteineen. Jos ne niin hirveesti häiritsee ja ällöttää, ketään en sinne pakota vaan saa kyllä siirtyä omaansa, oli sit lapsi tai naapuri.

hmmm
Ridge: Hei Logan -kulmakarvankohotus-, harrastettaisiinko seksiä tänään...
Brooke: Oh, ridge, kyllä, odota *huoh* käyn vain vaihtamassa mukavammat vaatteet päälleni *blingbling*

-tällä välin tsimsalabim makkari on täynnä kynttilöitä ja ridgen leuka näyttää entistäkin isommalta. Hän on myös hankkinut pyyhkeen jonka päällä passaa piehtaroida kera Loganin.

Hillitön rakastelu alkaa, molemmat ovat hiestä märkiä, mutta meikit pysyy kohdillaan. Mut se vitun pyyhe on kiertyny sykkyrälle ja Logan syyttää Ridgeä miksei voinut naulata sitä kiinni sänkyyn? Houp ja aartsei saattavat vielä tulla raskaaksi tästä pyyhkeestä!

-Miksi Ridge, miksi?

Jatkoa ensi numerossa

hah
Kuka mun sänkyyn änkee nukkumaan, saa luvan sietää mun määrittelemäni hygieniatason kaikkine eriteläntteineen.[/b Jos ne niin hirveesti häiritsee ja ällöttää, ketään en sinne pakota vaan saa kyllä siirtyä omaansa, oli sit lapsi tai naapuri.

No eihän lapsi edes tiedä mitä teidän sängyssä tapahtuu? Koska lapsi edes ymmärrä että aikuisten sängyssä on jotain länttejä, niin miten näitä taas voi verrata... voi hyvää päivää. Voisin melkein veikata, että jos lapsi tietäisi kuivuneistä lätäköistä, niin muksu sanois "hyyyi". Koska kyllä vähänkin isommat on oppineet, ettei sänkyä saa sotkea.

Samma här. Ja kun joskus sitä vois joutuu vaihtamaan jo päivässä useampaan otteeseen ni ei kyl riittäs lakanat siihen touhuun :snotty:

Yhteistyössä