Nopee tutkimus, kuinka moni vaihtaa aluslakanat seksin jälkeen?

• Viestiketjun aloittaja Seksi tekee iloiseksi
  • Ensimmäinen viesti
=(
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja kupla:
En jaksa vaihtaa, mutta inhottaa ne vehkeelle haisevat lakanat muakin. Jos jaksaisin vaihtaa, niin vaihtaisin kyllä.
mikset laita pyyhettä siihen alle? ei haise lakanat vehkeille eikä spermalle
Vittu ne kauniissa ja rohkeissakaan kesken romanttisen esileikin lähde hakemaan liinavaatekaapista pyyhettä tuheron alle

hih
kyl must ois hassuu jotai pyyhettäki alkaa virittelee siihen alle ja sit siirrellä ja huoletii et se sit on siin pepun alla...
ei oo tullut mieleen alkaa tuon takia lakanoita vaihtelee,meil ei kyl lapset oo harrastanu tuota meidän sängyssä nukkumista.

Rouva
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
pitäiskö keittiöstä vaihtaa pöytäliinakin heti jos siinä kerran kuksasee, tai pistää olohuoneen sohva vaihtoon?
ÖÖÖ, no, vois sen pöytäliinan kyllä vaihtaa, jos paljaalla perseellä siinä naimisen ajan läsöttää... :eek:

Siis jos tässä on vaan puhe aluslakanoista, niin harrastaako kaikki seksiä vaan niin, että siinä on pelkkä aluslakana alla? :eek: Siis... otatteko te aina pois siitä päiväpeiton ja peitot ja kaikki? Siis olenko mä nyt joku ihan friikki kun tää kaikki tuntuu musta vähän oudolta? :D

Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
No oikeasti, jos olen nainut jonkun kanssa sängyssäni missä nukun välillä kuopuksen kanssa niin vaihdan.

Mutta en taatusti vaihtanut eksän kanssa naituani. Isä on eri asia kuin vieras mies.
:eek: Siis onko se jotenkin enemmän OK että lapsen pää osuu spermaan joka on hänen oman isänsä kuin vieraan miehen? :eek: Täysin... ööh.. erilainen ajatustapa ainakin kuin omani. Siis jos meillä on ihan selviä tahroja lakanoissa niin totta mä silloin vaihdan, mutta ei ollenkaan aina ole. Ja jos joskus on, niin se ei ollenkaan välttämättä ole miehen vehkeestä peräisin. :ashamed:
:D Tottapuhuen oon käyttänyt viimeiset viisi vuotta kondomia jokaikinen kerta naidessani :D

Mutta on se silti eri asia. Tuntemattomalta voi todennäköisemmin saada vaiks jotain tauteja.

Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
:D Tottapuhuen oon käyttänyt viimeiset viisi vuotta kondomia jokaikinen kerta naidessani :D

Mutta on se silti eri asia. Tuntemattomalta voi todennäköisemmin saada vaiks jotain tauteja.
Ahaa. :D No mut siis eihän mies ole välttämättä tuntematon jos se ei ole isä. :saint: Tällä hetkellä olen pomminvarma, että tautien suhteen lasten isä olisi huomattavasti paljon riskialttiimpi kuin nykyinen kulta. :heart:

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja =(:
Vittu ne kauniissa ja rohkeissakaan kesken romanttisen esileikin lähde hakemaan liinavaatekaapista pyyhettä tuheron alle
no minä ainakin käyn pesulla ennen sekstailuja ja samalla nappaan pyyhkeen kaapista mukaan. ei pilaa tunnelmaa mitenkään ja pysyy sänky puhtaana.

vieras
no minä ainakin käyn pesulla ennen sekstailuja ja samalla nappaan pyyhkeen kaapista mukaan. ei pilaa tunnelmaa mitenkään ja pysyy sänky puhtaana.
Siis tarkoitatko, ettet ikinä harrasta seksiä täysin ex tempore, ilman pesuja ja pyyhettä? :O

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja One large coffee to go:
Mä en osaa kuvitella tota pyyhehommaa nyt ollenkaan. Eikö siinä spontaanius katoa kun aina kieriskellessä ja pyöriskellessä ja asentoa tai paikkaa vaihtaessa pitää asetella pyyhe kohdalleen...?
no me ei ainakaan pyöritä mitenkään hyrrämäisesti ympyrää, vaan välillä vaihdetaan asentoa. ja spontaanisuus on säilynyt ihan hyvin :D toiset pitää pyyhettä alla, toiset ei. itse välillä kostun kunnolla enkä halua sotkea lakanoita pillumehuilla useita kertoja viikossa :D :D ;)

vieras
Siis tarkoitatko, ettet ikinä harrasta seksiä täysin ex tempore, ilman pesuja ja pyyhettä? :O
kun on lapsia niin ei voi sekstailla ihan milloin tahansa ja missä tahansa. joskun päivällä jos haluttaa niin vessassa voi pikaisesti käydä panemassa ovi lukossa ;) ja vessassa ei sotkut haittaa. käyn muutenkin joka ilta pesulla, sekstailen tai en, ja pyyhkeen ottaminen kaapista ei pilaa tunnelmaa tai haittaa menoa mitenkään. ainoastaan sänkyyn en halua spermaa ym.

En jaksa vaihtaa, mutta inhottaa ne vehkeelle haisevat lakanat muakin. Jos jaksaisin vaihtaa, niin vaihtaisin kyllä.

:LOL: :LOL: :LOL:

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Tarkse:

:LOL: :LOL: :LOL:
Visioi Ridgen astumassa romanttiseen kynttilänvaloon kauluspaita seksikkäästi auki, sänki kasvoilla, se seksimusiikki taustalla ja Marimekon pyyhe kädessään...MmmMmm..

hih
aktiivisia ja spontaaneja ootte :D Meil harrastetaan seksiä kerran kolmessa kuukaudessa. seksihalut pilaa jos pitää stressata epähygienisyydestä. Mielummin suihkutetaan ennen ja jälkeen ja suojataan paikat, kun en stressaan koko aktin jotain muuta.

Ja joo. Olen kade.

Yhteistyössä