Nopee tutkimus, kuinka moni vaihtaa aluslakanat seksin jälkeen?

• Viestiketjun aloittaja Seksi tekee iloiseksi
  • Ensimmäinen viesti
Seksi tekee iloiseksi
Jos ei ois lapsia voisin ehkä viel jättää lakanat vaihtamatta, mut sit kun muksut pyörii siel lakanoissa mitenpäin vaan, niin inhottaa ajatus, että hierovat päätään siihen missä oli yöllä jonkun paljas pylly tai spermat. Vaikka ollaanki suihkusta suoraan, mut silti!

Oonko ihan freak tän jutun kaa?

Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:
:eek: öööh. No en vaihda. :ashamed: En mä edes jaksais niin usein vaihtaa. :ashamed: Ja lakanatkin loppuis kesken. Olenko mä jotenkin outo sitten, en tiedä mutta... siis en. :ashamed: :eek:
Et oo outo, lakana-pyykkiähän sais pestä harvasen päivä! :LOL:

Ja mistäs ne lapset tuleekaan? Haikarako ne tuo pehmeässä nutussa ovelle?

Rouva
No täällä toinen hygieeniafriikki ilmottautuu! :wave:

Ja ihan samasta syystä; lapset tulee viekkuun harva se yö, enkä halua, että ne joutuu niissä seksinhajuisissa lakanoissa pyörimään...

ap
joo ihan tosi juttujahna noi on et muksut on samasta saaneet alkunsa ja eritetteitä ne hiki ja sylkikin on. En tiä mistä moinen fobia. Ehkä mul sit vaan on joku krooninen kihomatopelko tai mitä lie kun eniten inhottaa se takapuolen osio. no joo. nolo tässä hei.

Yritän relata. :D

Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
No oikeasti, jos olen nainut jonkun kanssa sängyssäni missä nukun välillä kuopuksen kanssa niin vaihdan.

Mutta en taatusti vaihtanut eksän kanssa naituani. Isä on eri asia kuin vieras mies.
:eek: Siis onko se jotenkin enemmän OK että lapsen pää osuu spermaan joka on hänen oman isänsä kuin vieraan miehen? :eek: Täysin... ööh.. erilainen ajatustapa ainakin kuin omani. Siis jos meillä on ihan selviä tahroja lakanoissa niin totta mä silloin vaihdan, mutta ei ollenkaan aina ole. Ja jos joskus on, niin se ei ollenkaan välttämättä ole miehen vehkeestä peräisin. :ashamed:

Yhteistyössä