K
kaikki pelissä
Vieras
Elämäntilanteista johtuvista syistä (puoliso poissa pitkiä aikoja) tarvitsisin nyt nopeasti neuvoja miten ns. laiska yrittäminen muutetaan Todelliseksi Yrittämiseksi. Minulla olisi teoriassa nyt yksi kierto aikaa raskautua ja seuraava tilaisuus koittaa vasta todella todella pitkän ajan päästä. Eli nyt siis kaikki keinot käyttöön! (ja tähän väliin: tiedän että vauvoja ei noin vain tehdä enkä halua mitenkään loukata niitä jotka yrittävät vuosikaudet, joten anteeksi jos kuulostan "suunnitelmalliselta").
olen miettinyt seuraavia keinoja:
- parempi ovistesti (kotitestin testillä en ole saanut ainoatakaan ovista näkymään), mikä olisi hyvä?
- aamulämpöjen mittaaminen
- greippimehun juominen (mihin sen pitäisi auttaa? olen vain lukenut greippimehusta täältä)
ja muita keinoja otetaan vastaan. ELi siis pähkinänkuoressa: mitä kaikkea kuuluu Todelliseen Yrittämiseen?
Kiitos jo etukäteen.
olen miettinyt seuraavia keinoja:
- parempi ovistesti (kotitestin testillä en ole saanut ainoatakaan ovista näkymään), mikä olisi hyvä?
- aamulämpöjen mittaaminen
- greippimehun juominen (mihin sen pitäisi auttaa? olen vain lukenut greippimehusta täältä)
ja muita keinoja otetaan vastaan. ELi siis pähkinänkuoressa: mitä kaikkea kuuluu Todelliseen Yrittämiseen?
Kiitos jo etukäteen.