Nooh naiset,miltä te sitten näytätte,kun oli tuo pitkä ketju,elikkä mitä teillä

vieras
Kotona: ns rönttävaatteet, ei meikkiä, hiukset ponnarilla
Kaupassa: farkut, siisti takki, ei meikkiä
Töissä: työvaatteet talon puolesta, ei meikkiä, tukka ponnarilla
Ulkoillessa: Sään mukaisesti sortseista toppa-asuun
Olen kotihoidontuella 2 lapsen kanssa

Meikkiä naamassa jokaikinen päivä, jos en jaksa suoristaa hiuksia, vedän ne ponnarille. Kotonakin farkuissa, töissä farkut tai suorat housut ja kauluspata/ neule. Kotona voin haahuilla farkuissa ja villatakissa. Onko tarpeeksi siistiä?

TriStessse
Mulla on tällä hetkellä uudet maastokuvioiset välihousut ja punainen T-paita. Ja villasukat. Jos ja kun lähden ulos, tempasen ylleni farkut ja jonkin puseron sekä tietty ulkovaatteet kelin mukaan. En käy töissä enkä meikkaa. Tukkaa en vielä pysty laittamaan mitenkään. Mielestäni näytän kuitenkin ihan ihmiseltä! =)

Kotona usein jotkut lököhousut, farkuilla en jotenkin osaa kotona olla. Hyvin harvoin jätän meikkaamatta/laittamatta hiuksia vaikka olisinkin kotosalla koko päivän.
Töissä omissa vaatteissa, mutta ei hienoissa (hoitotyötä)
Ulkoillessa sään mukaiset vaatteet?

esim minulla on tänään vapaapäivä,joten ei ole meikkiä naamassa,mutta pesulla on käyty ja hiukset on harjattu ja kammattu,laitoin ponnarille,kun juuri siihen pituus riittää,päällä on tummansiniset puuvillahousut ja musta trikoo-paita jossa lukee rodeo girl ja jotain kukkakuosia ja jotain "strasseja",tietty alkkarit ja mustat sukat.Tällä menee kokopäivä,jos ulos niin sitten laitan kevyt toppahousut niiden alle "naiselliset pitkikset",jos nyt töihin menisin niin laittaisin matkalle farkut ja neuleen ja talvinilkkurit-ei piikkarit vaan semmoiset millä voi kävellä ja musta takki missä kauluksessa joku kissakuosi,hiuksia voisin vähän laittaa niin,että pysyvät kuosissa sivuilla ja sitten kevyt meikki-meikkipuuteria,luomiväri,ripsiväriä,huulipunaa,ja töissä on työvaatteet niin siellä ei vaatteilla pääse koreilemaan. =)
NIIN JA KOTONA OLEN ESIM ULKONA AINA SÄÄN MUKAAN,ELI JOS KOVA PAKKANEN NIIN PIPO PÄÄSSÄ JA TOPPAHOUSUT YMS,ETTÄ TARKENEE LASTEN KANSSA.

*
Kotona: ns rönttävaatteet, meikkiä yleensä - tänään ei kun en liikahda kotoa minnekkään lapsen sairauden vuoksi
Kaupassa: farkut, siisti takki tai toppapuku lähikaupassa ja meikit naamassa - ilman en lähde
Töissä: omat siistit vaatteet: farkut/suorat housut, neuletakki, neule, kauluspaita tms. kaulaan ehkä huivi, kengät - naama meikissä
Ulkoillessa: Sään mukaisesti sortseista toppa-asuun - naamassa meikki
Olen kotihoidontuella 2 lapsen kanssa
Lainaa

viima80
kotona usein vapaapäivinä oloasu - istuva ja hyvän näköinen, tai ulkovaattee - remppavaatteet
töissä 'toimistossa' eli nytkin talvisaappaat, musta-valkoinen hame ja valkoiset sukkahoust, musta poolo ja punainen lyhyt villatakki - 'bolero'. päässä huivi kun en oo kerennyt peseen hiuksia. naamassa ei mitään meikkiä.

vieras
Kotoa poistuessa on aina meikkiä enemmän tai vähemmän. Jos meikkaan vain vähäsen, laitan meikkivoidetta, poskipunaa, ripsiväriä ja huuliin sipaisen vähän kiiltoa. Usein laitan rajaukset ja luomiväritkin. Hiukset on värjätyt, pidän niitä auki ja joskus ponnarilla. Vaatteena on näin talvella joko farkut tai mustat housut, ja lyhyt istuva takki, korkeakorkoiset saappaat.

Kotona hiukset saattaa olla sikinsokin, en todellakaan meikkaa, päällä on joskus vain alusvaatteet, joskus kotihousut ja paita. Missään nimessä en kotonani farkuissa ole, ellei vieraita käy.

mutta koska melkein jokapäivä tulee kaupoille mentyä, on sitä meikkiäkin naamassa. Jos ei menoa ole, niin en meikkaa.

pph joka meikkaa
Mäkin olen aloittanut hiusten laittmisen ja puuterin käyttämisen sekä katson kyllä mitä päälleni laitan vaikka kotona olenkin töissä. Ei sitä tarvi hiireltä näyttää vaikka himassa onkin, tulee itsellekin parempi olo kun näyttää kauniilta. Ja hajuvesi on must, sitä joka päivä. Turhaan mä muuten niitä meikkejä ja hajuvesiä ja kivoja kledjuja käyttämättöminä makuuttaisin kaapeissa...käytettäviks ne on tarkoitettu!

Menen niillä mitä satun aamulla päälle laittamaan, tosin sillon katson vähän mitä laitan jos jotain tärkeempää on luvassa sille päivää.
Kotona en meikkaa, ja muuten yleensä ripsivärillä pärjään.

Rumat ne vaatteillaan koreilee :D

Alkuperäinen kirjoittaja Sari Margit:
on päällä kotona,laitatteko meikkiä/hiuksia ja mitä töissä/ulkoillessa vai onko vaatteet työn puolesta?
Oli niin pitkä tuo juttu,että pitää viellä jatkaa sen lukemista tässä vastauksia odotellessa... =)
Yleensä hameessa tai pyjaman housuissa olen, joku toppi päällä
Alusvaatteita arvemmin pidän ;)
Laitan aina hiukset, ennenkuin mies tulee ja yleensä vähintään puuteria

Ulkona farkuissa ja mustassa samettitakissa (jossa karvareuna hihoissa ja kauluksessa)

Kotona: Vaihtelevasti meikkiä, tarkoittaa jos olen tullut koulusta on naamassa meikkiä, jos taas olen koko päivän ollut kotona enkä ole menossa mihinkään, ei todennäköisesti ole meikkiä. Päällä kotihousut/veluurihousut ja joku paita ja villasukat.

Kun lähden kauppaan pistän jalkaan ulkoiluhousut/puvun tai sään mukaan toppahousut. En välttämättä pelkän kauppareissun takia meikkaa..

Koulussa: aina meikki naamassa ja farkut jalassa ja joku kiva paita tai neule.. :whistle:

Kotona kotivaatteet, sellaiset mitkä ei kiristä eikä purista eikä ole edessä siivotessa ja touhutessa. Mitään ihan kamalia retkuja en kuitenkaan omista vaan ihan siistejä perusvaatteita.
Ulkoillessa toppahousut ja toppatakki, lähikaupassa sama asu.
Kaupungille tms. mentäessä farkut ja siistimpi takki.
Meikkiä laitan kohtuudella yleensä joka aamu, hiukset jää näin talvisin vähemmälle huomiolle kun ulkona on aina pipo päässä, sisällä laitan vain ne kiinni kun ärsyttää naaman edessä roikkuvat hiukset.

vieras
Kotona: tukka harjattu, ponnarilla, naama pesty, päällä siistit trikoot tai colleget ja tiukahko paita, villasukat. Ulkoillessa toppahousut ja takki, kuomat, pipo ja rukkaset.

Kauppa-, kylä-, tms reissulla: muodikkaat farkut ja paita, pitkä takki jossa huppu, nahkakengät, lapaset. Tukka ja naama aina samallailla :)

k
Meikkaan ja laitan hiukset joka ikinen päivä. Jos lapsi sairaana ja tiedän ettei ketään tule käymään niin sitten en jaksa laittautua. Kyllä tuo meikkaus tulee ihan automaattisesti joka päivä, kuuluu aamurutiineihin jopa:)
Kotona vähän rennommat housut, mutta kauppaan/kylään mentäessä laitan siistimmät housut jalkaan.
Kotiäitinä siis olen, lapsi 3v ja toinen syntyy näinä päivinä :)

ö
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Alkuperäinen kirjoittaja Sari Margit:
on päällä kotona,laitatteko meikkiä/hiuksia ja mitä töissä/ulkoillessa vai onko vaatteet työn puolesta?
Oli niin pitkä tuo juttu,että pitää viellä jatkaa sen lukemista tässä vastauksia odotellessa... =)
Yleensä hameessa tai pyjaman housuissa olen, joku toppi päällä
Alusvaatteita arvemmin pidän ;)
Laitan aina hiukset, ennenkuin mies tulee ja yleensä vähintään puuteria

Ulkona farkuissa ja mustassa samettitakissa (jossa karvareuna hihoissa ja kauluksessa)
Miksi sä laitat hiukset ennen kuin mies tulee? :eek:

Kotona: joskus meikkaan vaikken edes ole lähdössä mihinkään. Joskus näytän mopilta montapäivää peräkkäin. Kauppaan jos lähden niin viimeistään meikkaan. Ulkoilua varten en. Sisällä olobyysat ja joku velouri tai muu. Kaupassa käyn farkuissa ja vaihtelevasti missä milloinkin takissa ja kengissä.
Minne tahansa muualle lähden, meikkaan ja laitan tukan. Mietin mitä laitan päälle.
Pakkomielle minulla on kynsistä. Ne pitää olla hoidetut.

vivian
Kotona: Miehen verkkarit ;) tai omat kotihousut, rönttävaatteet toisinsanoen, t-paita tai huppari. Meikkiä koska en ikinä oikeastaan vietä koko päivää vain kotona, yleensä meikkivoide+puuteri+poskipuna+ripsiväri+luomiväri
Kaupassa: Farkut tms, siisti takki (ei ole kuin siistejä takkeja, en omista mitään "rumaa" tai ns. tyylitöntä, omasta mielestäni siis :D )
Töissä: Suorat housut, kauluspaita, hame, neule tai muut vastaavat siistit työvaatteet + perusmeikki, hiukset kiinni tai auki, riippuen. Aina kammattuna ja puhtaana.
Kynnet aina lakattuna ja huolittuna. Ulkoillessa ulkoiluun sopivat vaatteet, talvella toppahousut ja takki, keväällä/syksyllä tuulitakki+housut jne. Mutta siis vaikka pukeutuu sään/tilanteen mukaan niin silti voi olla tyylitelty ja siisti asu.

rönttälissu
vastoin kuin nimimerkki antaa ymmärtää olen usein aika huoliteltu. Kevyt meikki ja hiukset laitettuina ja siistit naiselliset kamppeet. Ehkä olen sitten henkisesti rönttä.

JONSERED Karhunkantaja
Minä vastasin myös, mutta sepitelmäni katosi! :eek:

Kotona alasti, tukka kiinni, paitsi jos paleltaa. Silloin kaikki vaate kelpaa, toppahaalaria myöten. En ikinä meikkaa ja työskentelen kotoa.

Ulos puen mielialan mukaan, en vallitsevien sääolosuhteiden.

ö
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
Minä vastasin myös, mutta sepitelmäni katosi! :eek:

Kotona alasti, tukka kiinni, paitsi jos paleltaa. Silloin kaikki vaate kelpaa, toppahaalaria myöten. En ikinä meikkaa ja työskentelen kotoa.

Ulos puen mielialan mukaan, en vallitsevien sääolosuhteiden.
Ei kai sulla ole lapsia ja kai verhot on kaiket päivät kiinni?

anni*
kotona on farkut tai "tuulipuvun" housut + joku puuvillanen paita, eikä missään nimessä mitää hyvää vaatetta.
töissä, mahdollisimman huonot mutta käytännölliset, välillä työhaalarit
lähikauppaan puhtaat vaatteet, pidemmälle jos menen niin katon enemmän mitä päällä.
kotiin ja työtä tekemään en meikkiä käytä, (ja miks käyttäisin), kaupungille tai kylään hillitysti
ulos sään mukaan

Yhteistyössä