nonni mä arvasin tän...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja wiivi84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

wiivi84

Aktiivinen jäsen
06.06.2005
5 035
0
36
Anteeks kun nyt avaudun mutta mua rupee tympii kun koskaan ei tehä mitään yhessä perheen kesken...

ukolla tänään vapaapäivä ja päätin että poikaki kotona vaikka ois halunnu päiväkotiin, koska haluisin että kerrankin tehtäis yhessä jotain...

no ukko ollu koko aamun siivoomassa pakua kun sen veli tartti sen tyhjänä....tän ymmärrän, mutta nyt kun auto on noudettu ja menin kyselemään että mitäs tänään tehtäis nii ukko tokas sitte vaan et eksä nää et tässä on hiukka tekemistä...

lajitteli ruuveja ja muttereita eri laatikoihin :headwall: :headwall:
ja kuulemma meinaa käydä kaikki auton kamat läpi tänään!!!

vituttaa vaan sen takii että sitte me ei oikeesti tehä muuta ku istutaan sohvalla ja tuijotetaan telkkaria...

yksin voisin mennä mutta kun en halua aina yksin mennä, kun ois mahollisuus mennä perheen kesken....

ja nyt kun kesä alkaa niin ukolla lisääntyy työt ja sitte se ei oo enää ees viikonloppusin kotona :headwall: :headwall:

KIITOS JA KUMARRUS!!!

nii, ja ois nyt jumalauta kertonu siulle etukäteen että ois poikaki sitte päässy hoitoon ko kerta sinne halus! |O

TTU nuo miehet ei aattele yhtikäs mitään :kieh: :headwall: :headwall:

Toi toi, teitkö eilen hänelle selväksi että huomenna vietetään perhepäivä, lapsikin on kotona??
Usein miehille pitää vääntää kaikki rautalangasta, yli 10 vuoden kokemus, ja ei se vihjeistä auta, se on vain sanottava miten asiat on.

no tuota... sanoitko sille miehelles etukäteen, että poika muuten on sitten perjantaina kotona ja tehdään yhdessä jotain kivaa? vai oletitko vaan että mies on ajatustenlukija?

kerroin sille eilen että poika on tän päivän kotona kun hälläkin vapaapäivä että voitais tehä yhessä jotain ja siis eilen vastasi että okei....

ja jos meen sanoo et antaa niiden pulttien ja mutterien olla ni sitte se vasta mulle suuttuuki...

no voi hyvä luoja, miks annat miehes tehä tollasta, se polkee sut koko loppuelämän jos aina annat periksi ja hän saa tehä miten tahtoo, hänellä on perhe, laitappa herra ymmärtämään se, älä pelkää!!

Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:
kerroin sille eilen että poika on tän päivän kotona kun hälläkin vapaapäivä että voitais tehä yhessä jotain ja siis eilen vastasi että okei....

ja jos meen sanoo et antaa niiden pulttien ja mutterien olla ni sitte se vasta mulle suuttuuki...

:whistle: Ei kuullosta kivalle :/
Eihän sillä mitään syytä suuttua ole :o

hah... menin käymään ulkona niin ukko tokas että vieläkö haluat tehä jotain...nyökkäsin... ukko sanoi että yks homma tuli ainakin...

appiukko oli soittanu että mun renkaat ois noudettavissa ennen neljää...ja siis samalla lähetään käymään sitten appiukon ja anopin luona....saa nähä mihin tää viel kehkeytyy kun päästään liikenteeseen ni voi olla että ukko suostuukin tekemään jotain

onhan toi renkaiden hakeminen aikas tylsää mutta kun tässä olen jo viikon istunut kotona ja monta viikkoa edessä niin kiva päästä ees vähän johki.

ja haluan ne mun kesikset jo alle

Alkuperäinen kirjoittaja kiiikka:
no voi hyvä luoja, miks annat miehes tehä tollasta, se polkee sut koko loppuelämän jos aina annat periksi ja hän saa tehä miten tahtoo, hänellä on perhe, laitappa herra ymmärtämään se, älä pelkää!!

joo mutta onhan hänellä omakin elämä!!! kumma että hetikö vaimoke sanoo jotai pitää heti totella, eikö hän voi tehä omai juttuja eka ja tehkää sitte jotai yhdessä!! joustoa kummankin osalta sanon mä!!!

hah... menin käymään ulkona niin ukko tokas että vieläkö haluat tehä jotain...nyökkäsin... ukko sanoi että yks homma tuli ainakin...

appiukko oli soittanu että mun renkaat ois noudettavissa ennen neljää...ja siis samalla lähetään käymään sitten appiukon ja anopin luona....saa nähä mihin tää viel kehkeytyy kun päästään liikenteeseen ni voi olla että ukko suostuukin tekemään jotain

mulla menis järki jos ois tollanen vaimoke... älä ny ainkaa NALKUTTAMAAN SILLE ALA.

Alkuperäinen kirjoittaja Rokkimakkara:
Menkää tekin sinne lajitteleen niitä muttereita, eihän sen yhdessä tekemisen tarvi aina olla sen kummempaa ku yhessä touhuilua :hug:

niinpä tarviiko se yhdessä tekeminen olla aina juuri sitä mitä se nainen tahtoo.

no pidetään peukkuja :) mälsää tollanen, etenkin pojan kannalta - meil on kans vähän tuota vikaa, että hommat venyy ja sit tulee uusia ja aina periaatteessa on sellasia "pakkotehdä" juttuja - no joo, totta mutta toisaalta kun tekee tollasta työtä kun mun mies, niin ne hommat ei lopu tekemällä, vaan välillä olis ite osattava pitää taukoo...

Yhteistyössä