Nonni korona pillerit saapuvat israeliin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
vierailija
Oikeastaan jatkuva ripuli, josta olen kärsinyt aivan pienestä lähtien. Suolistossa jokin imeytymishäiriö, joka on yhteydessä selkärankareumaan. Pahimmillaan söin 8 tabl ripulilääkkeitä päivässä koska kun suoli alkoi syöksyttämään eikä se lakannut ilman lääkkeitä. Proteiini ja keliakia allergiat on mutta ne hoituvat ruokavaliolla. Ihana kun suolisto ei ole enää kipeä.
 
vierailija
On se. Kuulostaa hurjalta syödä "terveen ihmisen ulosteesta eristettyjä bakteereita" mutta minulla ainakin ehkäisee ripulit ja ilmavaivat. Tuotteesta löytyy tarkempia tietoja googlaamalla. On ollut 15 vuotta käytössä Usassa.
Joo siis mun äiti on hoitaja et ehkä kuullut jo tosta mut linkkasin ton lääkkeen sille jos ei ollut tietoinen jo siitä. Mut voiko siitä olla vaaraa jos tuntemattomia bakteereita tulee toisen ihmisen kehoon? Ja voiko niitä syödä liikaa jolloin tulee bakteerien yli annostus?
 
vierailija
Joo siis mun äiti on hoitaja et ehkä kuullut jo tosta mut linkkasin ton lääkkeen sille jos ei ollut tietoinen jo siitä. Mut voiko siitä olla vaaraa jos tuntemattomia bakteereita tulee toisen ihmisen kehoon? Ja voiko niitä syödä liikaa jolloin tulee bakteerien yli annostus?
Vain yksi kapseli päivässä. Ei ne ole tuntemattomia vaan niitä on ja pitäisi olla terveessä suolistossa. Sama juttu jugurteissa jne sisältävät probioottisia mikrobeja on eristetty muun muassa äidinmaidosta, iholta, suoliston mikrobistosta ja käymisteitse valmistetuista elintarvikkeista.
 
vierailija
Vain yksi kapseli päivässä. Ei ne ole tuntemattomia vaan niitä on ja pitäisi olla terveessä suolistossa. Sama juttu jugurteissa jne sisältävät probioottisia mikrobeja on eristetty muun muassa äidinmaidosta, iholta, suoliston mikrobistosta ja käymisteitse valmistetuista elintarvikkeista.
Okei kiitoksia. Hitto ku toi auttaisi äitiä. Ellei ole jo kokeillut.
 
vierailija
Vain yksi kapseli päivässä. Ei ne ole tuntemattomia vaan niitä on ja pitäisi olla terveessä suolistossa. Sama juttu jugurteissa jne sisältävät probioottisia mikrobeja on eristetty muun muassa äidinmaidosta, iholta, suoliston mikrobistosta ja käymisteitse valmistetuista elintarvikkeista.
Hei kiitos kuule paljon äiti ei ollut kuullutkaan tosta toivottovasti saa avun siitä. Sillä ollu pahoi ongelmia suoliston kanssa. Hitto jos se auttaa ni moiskautan virtuaali suukon sulle ku tulit kertoon tästä.
 
vierailija
Mulla on popcornit valmiina sitä odotellessa kun ensimmäinen guru keksii tästä lääkkeestä jotain vikaa. :ROFLMAO:

Vai olikohan niin, että tällä kertaa lääkettä eivät olleetkaan kehittämässä Pfizerin "asiantuntijat" ja hyväksymässä lääkevirastojen "asiantuntijat", vaan se tulikin poikkeuksellisesti suoraan jonkun gurun puutarhasta, mikä tietenkin tarkoittaa että se on ok (kunhan ei ole käytetty glyfosaatti!!1!). :D
 

Yhteistyössä