Noniin! TIlasin tämmösen jumpsuit/one piece hässäkän, missä tilanteessa näitä käytetään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ööh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kai se vastaa ihan perus verkkari/olohousu+huppari -meininkiä eli kotona. Tai siis en mä julkisille paikoille siinä lähtis. Itsellä ei ole, mutta lapsellani on sellainen ja lapsella saatan käyttää sitä myös tuttavaperheen luokse mennessä, mutta en muualla minkäänlaisena kyläasuna.

Tilasit, mutta et tiedä missä käyttäisit?

Must have? :D

KOTONA. Sitä pidetään kotona. Tunnen ihan suunnatonta myötähäpeää niitä kohtaan, jotka pukevat tuon vauvahaalarin julkiselle paikalle :O
Tähän kohtaan mun suvaitsevaisuuteni vetää rajan, todellakin.....

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;27850704:
Tilasit, mutta et tiedä missä käyttäisit?

Must have? :D

KOTONA. Sitä pidetään kotona. Tunnen ihan suunnatonta myötähäpeää niitä kohtaan, jotka pukevat tuon vauvahaalarin julkiselle paikalle :O
Tähän kohtaan mun suvaitsevaisuuteni vetää rajan, todellakin.....

Todellakin MUST! :D
Kokeilin siskon jumpsuittia ja ihastuin siihen. Tää on tällaiselle vilukissalle sopiva vaatetus. Ihanan lämmin! :)

Just on mulla sellainen päällä ja otin päikkärit kotisohvalla vauva mahan päällä.. Ihan sisällä hiippailu pukuna on mulla käytössä. :) varsinkin nyt kun vauvan kanssa ei päästä vielä pihalle ulkoilemaan kun on niin pieni.

[QUOTE="vieras";27850732]Just on mulla sellainen päällä ja otin päikkärit kotisohvalla vauva mahan päällä.. Ihan sisällä hiippailu pukuna on mulla käytössä. :) varsinkin nyt kun vauvan kanssa ei päästä vielä pihalle ulkoilemaan kun on niin pieni.[/QUOTE]
Helppo imettääkin kun ei ole kuin vetaista vetskaria vähän auki. :)

Itse inhoan noita yli kaiken. Tuollainen haalarimallinen yöasu oli itselläni koululaisena 90-luvulla, ja inhosin sitä napppien availua aina vessakäyntejä varten. Äärettömän hankala ja aikuisella poikkeuksetta todella tyhmännäköinen. Mutta makuja on monia, ei siinä mitään. Vastaus kysymykseesi on kuitenkin: älä nyt ainakaan lähde ovesta ulos tuossa ;)

[QUOTE="hmm";27850803]Itse inhoan noita yli kaiken. Tuollainen haalarimallinen yöasu oli itselläni koululaisena 90-luvulla, ja inhosin sitä napppien availua aina vessakäyntejä varten. Äärettömän hankala ja aikuisella poikkeuksetta todella tyhmännäköinen. Mutta makuja on monia, ei siinä mitään. Vastaus kysymykseesi on kuitenkin: älä nyt ainakaan lähde ovesta ulos tuossa ;)[/QUOTE]

Mullakin oli alakouluikäisenä sellainen unihaalari ja se oli rakkain uniasu ikinä. Siinä tosiaan oli napit, mutta tässä on huppuun asti ulottuva vetoketju.

Mä näin yhden naisen kaupassa melkein keskellä kaupunkia pinkissä jumpsuitissa ja siihen päälle vedetty aukinainen toppis niskaan.. :o Siis oikeesti! :D

Alkuperäinen kirjoittaja ööh;27850812:
Mullakin oli alakouluikäisenä sellainen unihaalari ja se oli rakkain uniasu ikinä. Siinä tosiaan oli napit, mutta tässä on huppuun asti ulottuva vetoketju.

Vetoketju tietysti helpottaa avaamista, mutta sekin, että istut sitten vessassa ylävartalo paljaana, hrrrr. Vaikka en harrasta mitään puolen tunnin istuntoja, niin silti inhottaisi istua siellä edes se pari minuuttia kylmissään.

Mä vien haalari päällä koirat, meen kauppaan, joskus leffaan, makoilen kotona... Talvisin mulla on tämmönen karvaversio. Sillä tarkenee kivasti vaikka on vaan pikkarit alla.

Korsettia ja sukkanauhoja ei ole minullakaan kotiasuna, mutta jos hiippailisin ympäriinsä vauvahaalarissa, niin veikkaan, että spontaani seksi keskellä päivää kärsisi (ainakin minun puoleltani), kun miettisin sitä vauvahaalaria. Päässä siis vilistäisi tähän tyyliin, kun mies lähestyisi: "mahtaako lapset olla kuinka kauan pihalla", "onko teini päässyt jo koulusta" "voi että tää on seksikäs tää haalari" :D Miestä nyt tuskin haittaisi kylläkään :D

Himassa mä ainakin käytän ja joskus koiran kanssa ulkoillessa, viime talvena varsinki oli helppo vaan sujauttaa vauva liinaan ja lähteä ulos kun mahtui helposti haalarin sisään :) Mut en mä tota lähikauppaa kauempana sitä enää käytä, saatika mihinkään kaupungille/stokkalle mene se päällä :D

Kotona <3 Ja jos nyt ei vaan jaksa panostaa niin töissä. Mulla useampi, eri värisinä/kankaisina. Kaupassa kipasen siinä ja miehen kanssa vedetään ne päälle ja mennään leffaan, mukavampaa leffa-asua ei ole! loppukesästä ja alkukesästä se on kätevä vetää bilevaatteiden päälle, kun lähtee baariin, ei tarvii palella, muttei tarvii pukea paljon päälle :D

[QUOTE="Viivi";27851145]Kotona <3 Ja jos nyt ei vaan jaksa panostaa niin töissä. Mulla useampi, eri värisinä/kankaisina. Kaupassa kipasen siinä ja miehen kanssa vedetään ne päälle ja mennään leffaan, mukavampaa leffa-asua ei ole! loppukesästä ja alkukesästä se on kätevä vetää bilevaatteiden päälle, kun lähtee baariin, ei tarvii palella, muttei tarvii pukea paljon päälle :D[/QUOTE]

Huih! Vielä edellistäkin mielikuvaani pahempi iski päälle nyt! Mies tulee luokseni kesken arkisten puuhien ja hänellä olisi tuollainen vauvahaalari päällä. Ilmapiiri kuumenee, avaan sen asun ja siinä jöpöttää vehje vauvahaalarin välistä! Voi apua, kun tulisi jotenkin koominen olo :D Joo, siis en vaan kertakaikkiaan ilmeisesti käsitä, enkä tule käsittämään, näitä haalareita ;) Sori...

Alkuperäinen kirjoittaja kauoungilla nähtyä;27850816:
Mä näin yhden naisen kaupassa melkein keskellä kaupunkia pinkissä jumpsuitissa ja siihen päälle vedetty aukinainen toppis niskaan.. :o Siis oikeesti! :D

Mä oon nähny teinitytön n.15v. sellanen päällä ja korkkarit jalassa...ihana näky :D kaupungilla oli shoppailemassa. No onneks se ei ollu aikunen, sit olis ollu vielä nolompaa.

Mummot ja täti-ihmiset tulee usein sanomaan että mulla on ihana puku ja olen söpö. Hähää. No on yks autonpesijäpoikakin kyllä sanonut.

No sä oletkin tosi piäni ja sä olet kuitenkin ommellut sinne haalariis sen tupsun......

Jos mä suostuisin pukemaan sellasien päälleni sen pitäis olla musta ja siinä pitäis ollajotain ei söpöä kantaaottavaa, tai edes pätkä kettinkiä häntänä, että kaukana söpöstä semmonen.

Yhteistyössä