Ö
ööh
Vieras
Itse ajattelin ihan kotiasuna pitää, kauppaan en lähde tämä puku päällä, enkä varsinkaan baariin...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;27850704:Tilasit, mutta et tiedä missä käyttäisit?
Must have?
KOTONA. Sitä pidetään kotona. Tunnen ihan suunnatonta myötähäpeää niitä kohtaan, jotka pukevat tuon vauvahaalarin julkiselle paikalle :O
Tähän kohtaan mun suvaitsevaisuuteni vetää rajan, todellakin.....
Alkuperäinen kirjoittaja ööh;27850812:Mullakin oli alakouluikäisenä sellainen unihaalari ja se oli rakkain uniasu ikinä. Siinä tosiaan oli napit, mutta tässä on huppuun asti ulottuva vetoketju.
Tilanteessa kuin tilanteessa. Työhaastattelussa, gynekologilla jne.
No mut joo, miks hankkia jotain jos ei tiedä edes missä sitä käyttää? itelleni ois epäkäytännöllinen kotonakin.
Iiks ne on hirveitä! Ja todellakin on kotona pidettävä rääsy.
Gynekologillesit kun pitäis riisua toosa paljaaksi, niin joudut riisumaan koko haalarin? Hyppäät sermin takaa "SÖPRAIS, MÄ OTINKIN KAIKEN VEKS!"
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kauoungilla nähtyä;27850816:Mä näin yhden naisen kaupassa melkein keskellä kaupunkia pinkissä jumpsuitissa ja siihen päälle vedetty aukinainen toppis niskaan..Siis oikeesti!
![]()
Mummot ja täti-ihmiset tulee usein sanomaan että mulla on ihana puku ja olen söpö. Hähää. No on yks autonpesijäpoikakin kyllä sanonut.