Noniin, sekopää olen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hullu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hullu"

Vieras
Siis olen viimeisilläni raskaana. Mummo on ollut jo kuukausia saattohoidossa ja todella huonossa kunnossa. Tänään sitten olin perhekerhossa esikon kanssa, kun tuli puhelu, että mummo on kuollut. No minähän sain ihan hysteerisen NAURU kohtauksen! Lopetin puhelun, istuin alas ja kikatin vedet silmissä. Nauroin vielä kotimatkallakin ja kotona muuttui itkuksi. En tajua miksi nauroin. Nolottaa, mitähän ne perhekerhossakin ajattelee? On ollut niin ahdistavaa odottaa mummon kuolemaa, olen sitä jo ennalta itkenyt. Mutta mistä tuo nauru?

noh, itse joskus erittäin hirveässä stressitilanteessa tirvaisin itseäni niin että etuhampaani hajosi ja nauroin aikani kunnes se muuttui kivusta itkuksi. ja lienen suht koht normaali, ihminen vain toisinaan käyttäytyy erittäin irrationaalisesti ääritilanteissa.

Minä nauroin hysteerisesti, kun kuulin erään julkisuudenhenkilön kuolleen. Se oli jotenkin niin yllättävä kuolema, vaikka en ollut edes seurannut kyseisen henkilön uraa mitenkään tiiviisti. En tosin itkenyt ollenkaan. Nauru oli juurikin hysteeristä.

Sellaista sattuu. Tuo raskauskin varmasti vaikuttaa asiaan.

Yhteistyössä