Noniin, perse ylös nyt siitä stna!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vieras"

Vieras
Kiilotetaankos yhdessä sädekehiämme ja kerrotaan että mitä olemme tänään tehneet ja mitä meillä täydellisillä äiti ihmisillä on vielä listalla :D

Itse tein tässä sen virheen että söin kesken hommien ja istuinpa vielä oikein alas. Tuntuu että tähän meinaa jäädä.
Mutta kun on viikon ainut vapaapäivä niin olisi oltava hyödyllinen ja tehdä hyödyllistä.

Olen kuitenkin saanut tänään jo viikattua kuivat vaatteet kaappeihin, levitettyä märät tilalle, imuroitua, vienyt matot ulos, harjannut kaksi isoa karvapersettä joista olisin muuten saanut kaksi uutta vielä isompaa ja karvaisenpaa persettä lisää. Haravoin ulkona.

Vielä olisi pyyhittÄvä pölyt, levitettävä uudet pyykit, pestävä vessat, laittaa ruokaa, tehdä kauppa lista ja mennä kauppaan. Niin ja lenkitettävä ne karvaperseet.

Vola, tulipa nyt kiiltävä kehä mulle :D
Teidän vuoro, suorittakaa ja lyökää toinen toisenne! :laugh:

Tänään en ole tehnyt oikeastaan mitään, keittiön siivosin. Töihin kohta lähdössä.

Eilen oli tekevämpi päivä, jolloin imuroin, pyyhin pölyt, pesin vessat, vaihdoin lakanat sänkyihin, tuuletin petivaatteet ja pesin lakanat + muuta pyykkiä, laitoin ruokaa, kävin kaupassa ja pakkasin kuopuksen kanssa tavarat hänen viikonlopun partioleirille.

Klo7.45 heräsin laittamaan pojan 5v päiväkotiin miehen kyydissä. Jatkoin unia. Klo9.30 vauva herää ja aamutoimet. Sen jälkeen ompelin parit uudet pussilakanat(jäi vielä hiukan kesken). Klo11 mentiin vauvan kanssa äitilleni (jolla pitkälle edennyt syöpä) pyykkäsin siellä, vähän siivosin ja sen jälkeen tein ruoan. Just tultiin kotia, vauva nukkuu ja mä pääsin nettiin. Kolmelta haetaan poika päiväkodista ja ruvetaan leipomaan.

[QUOTE="...";29163778]Tehnyt vauvalle maissisosetta. Bataatti tekemättä. Illalla ajattelin ottaa pari lasia viiniä. :D[/QUOTE]

Hyvä että osaat nauttia kotiäitiydestä :)

No mää vein miehen töihin, käytin kuopuksen lääkärissä, kävin leipomossa ostamassa pari pussia leipää (ja munkkeja), keittelin lohisopan, tarjosin muksuille ruokaa (ja munkkia), pistin pyykkikoneen pyörimään, vaihdoin puhtaat vuodevaatteet. Siinäpä se.

Ny makaan tässä vainen :D

Ihan normaali vapaa päivä on tässä ollut. Käytiin asioilla ja vähän shoppailemassakin. Pyykit pyörii koneessa ja toinen kasa odottamassa vapautumista. On imuroita ja siivottu kissan hiekkalaatikkoa, sänky pedattu. Ihan tällaista perus päivittäishommaa vain. Ruokaa pitää kohta laitella ja sitten lähtä taas maailmalle. Nyt on "kahvitauko" ja muksu päiväunilla :)

Olipas hyvä päivä huomata tällainen aloitus. Siis minähän olen pessyt kolmen henkilön pyykit, hoitanut vauvaa (atoopikkorasvauksineen ja erityismaitoineen yms.), leiponut kaksi pellillistä kakkua (joista toinen kuorrutettu) ja pellin muffineita sekä aloittanut iltaruoan valmistelut. Illaksi teen avokadobroilericashewpähkinäkeittoa ja ajattelin vielä pestä keittiön lattian ja pyyhkiä olkkarista pölyt sekä käydä lenkillä ulkona.

Ai niin, tiesin että miehellä kiire ehtiä ajoissa töihin tänään joten vein aamiaisen sänkyyn (kuten liki joka aamu) tavallista aiemmin että hän ehtisi junalakosta huolimatta.

Viimeksi muokattu:
menin klo 5.00 töihin pääsin klo 11.00, pyykit laitoin koneeseen, jossa ne on edelleen kun ei ne näkyy ajatuksen voimalla kuivumaan mene vaikka kuinka tässä olen sitäkin taktiikkaa yrittänyt käyttää. Lähden kohta lapsen asioissa käymään koululla ja mietin varmaan edelleen olisiko ne pyykit mennyt ajatuksen voimalla kuivumaan. Keittiön sain siivottua vaikka eihän se enää siltä näytä kun lapset tuli koulusta ja ottivat välipalaa. Aikasin tänään nukkumaan ja huomenna katson josko sitä virtaa löytyisi vähän enemmän.

Mä puin ja meikkasin aamulla lapset hoitopaikan naamiaisiin.
Itse kävin työpaikalla ja tein pari sopimusta, pidin pikapalaverin ja lähdin sitten työkavereiden kanssa lounaalle. Nyt sitten odottelen että kello menis eteenpäin et hakisin lapset ja mies tulee kotiin.

Vein aamulla koiran ulos. Tilasin pizzataxin. Tein töitä. Olen nytkin kuolettavan tylsässä puhelinpalaverissa.

Tekemättä:
- työpäivä loppuun
- kauppareissu
- siivous
- kekriruokien esivalmistelu
- koiran ulkoilutus

[QUOTE="...";29163778]Tehnyt vauvalle maissisosetta. Bataatti tekemättä. Illalla ajattelin ottaa pari lasia viiniä. :D[/QUOTE]

Miten tänne ei ole vielä moralisoijia paikalla kauhistumassa: "vauva ja viini ei vaan kuulu yhteen!"

Otsikko ei taida heitä houkutella...

Opetukseton päivä, joten en ole kauheasti saanut aikaiseksi täällä työmaallakaan- suunnitteluhommia lähinnä olen pohdiskellut.

Ja koska olen täällä, en kotona ole saanut aikaiseksi sitten senkään vertaa...

[QUOTE="Ihmeiden ihme";29163904]Miten tänne ei ole vielä moralisoijia paikalla kauhistumassa: "vauva ja viini ei vaan kuulu yhteen!"

Otsikko ei taida heitä houkutella...[/QUOTE]
No ei minustakaan kyllä vauva ja viini kuulu yhteen. Tosin en ole koskaan syönyt vauvaa, viiniä juonut sitäkin useammin :cool:

• Tykkää
Reactions: vicy
[QUOTE="Ihmeiden ihme";29163904]Miten tänne ei ole vielä moralisoijia paikalla kauhistumassa: "vauva ja viini ei vaan kuulu yhteen!"

Otsikko ei taida heitä houkutella...[/QUOTE]

Tätä minäkin ihmettelen. :D

To do -listan viimeistä kohtaa odotellessa...

Käytin koiran tuolla sateessa muutaman kilsan.
Jonka jälkeen vaihdoin vaatteet, ja kävin S-marketissa ostamassa kaksi kassillista ruokaa. Siis pyöräillen sateessa muutaman kilsan. Ja kun S-marketista pääsin himaan, niin pyöräilin takaisin samaan suuntaan, mutta Lidliin ostamaan kaksi kassillista safkaa.
Näin. Ja sitten vois vielä pyöräillä ne unohtuneet tarvikkeet, mutta enpä taida viitsiä.
Mutta koira pitää lähteä kusettamaan, tonne sateeseen. Ja kaalit on kiehumassa, ja liha lämpenemässä. Ruokaakin pitäis laittaa. Olen kuolemanväsynyt.

Loppujen lopuksi oon saanu aika paljon aikaseksi... luutusin lattiat, tein sämpylät, viikkasin pyykit ja uudet kuivuu, tein ruoan. Ai niin ja pölytkin pyyhin ja pesin vessan. Välillä kuitenki jumitus tähän...ja tiukkaa tekee saada pers ylös ja takas hommiin. Nyt ajattelin ottaa päikkärit kun laitoin pojat kattoo pikkukakkosta. En tiiä maltanko sittenkään nukkua... :D

Eilinen oli suorastaan kamala päivä. :( Niin väsy ja laiska olo.

Yhteistyössä