On se muuten hirveää että lapsille on jo pitkään tuollaisia malleja ja arvoja syötetty. Ei ole ihme tämä nykyajan maailmanmeno.
Entäs sitten Peppi Pitkätossut ja vanhat sadut? Hannut ja Kertut, Lumikit ja Punahilkat? Eikö tosiaan voitaisi lapsia suojella kertomalla vain mukavia juttuja, ja jättää pois kaikki pelottavat ja moraalisesti arveluttavat asiat?
Niin ja nuo prinsessasadut mua on aivan erityisesti nyppineet, minkä ihmeen takia naisen päämäärä on aina saada se komea prinssi ja siinäpä se on elämän tärkein juttu, ja sadun voi kääriä pakettiin
Munkin elämä on mennyt ihan piloille kun olen uskonut että kyllä se löytyy se prinssi ja eletään elämä yhdessä onnellisena loppuun asti. Vuosikymmeniä hakkasin päätä seinään ennen kuin meni perille että se on vain satua. Olis voineet prinsessat pelastaa itte ittensä, ja löytää jonkun hyvän ystävän, vaikka homokääpiön. Tai 7 sellaista, ja pysyä niiden kanssa.
[QUOTE="Mjaa";29220132]On se muuten hirveää että lapsille on jo pitkään tuollaisia malleja ja arvoja syötetty. Ei ole ihme tämä nykyajan maailmanmeno.
Entäs sitten Peppi Pitkätossut ja vanhat sadut? Hannut ja Kertut, Lumikit ja Punahilkat? Eikö tosiaan voitaisi lapsia suojella kertomalla vain mukavia juttuja, ja jättää pois kaikki pelottavat ja moraalisesti arveluttavat asiat?
Niin ja nuo prinsessasadut mua on aivan erityisesti nyppineet, minkä ihmeen takia naisen päämäärä on aina saada se komea prinssi ja siinäpä se on elämän tärkein juttu, ja sadun voi kääriä pakettiin
Munkin elämä on mennyt ihan piloille kun olen uskonut että kyllä se löytyy se prinssi ja eletään elämä yhdessä onnellisena loppuun asti. Vuosikymmeniä hakkasin päätä seinään ennen kuin meni perille että se on vain satua. Olis voineet prinsessat pelastaa itte ittensä, ja löytää jonkun hyvän ystävän, vaikka homokääpiön. Tai 7 sellaista, ja pysyä niiden kanssa.[/QUOTE]