Noniin, nyt musta on tullut sellainen "laiha läski"... Vaatteet päällä OK, mut ilman :X

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yueiwfw
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yueiwfw

Vieras
Olen 165 pitkä ja painan 58 kiloa.
Painoa on pudonnut rutkasti. Oon aina ollut tosi pienikokoinen, kunnes lihoin, läski on löllöä hyllyvää ollut aina. Iho venynyt ja tuntuu ettei se palaudu ollenkaan. Joten hyllyn edelleen paljon.

Painon puolesta alan olla hyvä, mutta peilikuva kertoo jotain aivan muuta :(

Ei auta mitkään pikkutreenit, kaikki sanovat, että olet jo hyvä... Ne ei olekkaan nähnyt mua ilman vaatteita. Ihan tasan saan jumppailla vielä pitkään ennenkuin olen hyvä, samalla tietysti painokin laskee vielä. Mutta kuten sanoin, olen aina ollut todella pieni, joten mulle 58 kiloa vaan on vielä liikaa, todella pienet luut, ei mitään järettömiä lihaksia.

Rasvaprosentti on vieläkin varmaan melkoinen. Vaikka sitä on lähtenytkin tosi paljon.

38 kokoisia housuja käytän nyt

FuckYouSmiley.gif

[QUOTE="a p";28109154]no jos laittaisin kuvan itestäni, niin kukaan palstalla ei veikkaisi 58 kiloa. :D

No eiköhän se tästä jossain vaiheessa kun vaan jaksaa treenailla[/QUOTE]

Kovaa punttireeniä vaan.

Kauas olet ollut nykyisissä mitoissa? Ehkä se iho vielä on vaiheessa palautumisen kanssa?

Muistahan kuivaharjailla ja rasvailla ihoa:)

Siitä se lähtee.

Mä olen kanssa sellainen laiha läski. Karmea totuus paljastuu vasta kun vaatteet riisuu. Mä kyllä yhdessä vaiheessa sain painon sinne 53kiloon... jotenkin olin sillon vielä sellainen löysä ainakin vatsan seudulla.... pituutta mulla 159cm.

Yhteistyössä