Noniin, laihduttajaeksperiti, kuinka nopeasti painoni putoaa, jos...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Muua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Muua

Aktiivinen jäsen
03.03.2008
1 044
6
38
...alkupaino 66.5kg, pituus 168cm.

Olen aina ollut hoikka, kunnen rraskauduis ekan kerran 7v sitten.
Ei tuota ylipainoa juuri kauhesti ole, mutta tavoite olisi nyt sellainen 59kg.

Olen yrittaja, ja paivisin en ehdi liikkua. Iltaisin (lue:oisin) lohotaan sohvalla ja syodaan ja katsotaan leffa, ainoa vapaa-aika. Limua on juotu 3-4iltana viikossa.

Viikko sitten jatettiin limu pois, kuten myos keksit, joita usein naposteltiin jalkiruuaksi. LAuantaisin saadaan syoda ja juoda mita huvittaa. Annoskoko on vahan pienentynyt, mutta ei se iso ole koskaan ollutkaan.

Olen maanantaina, tiistaina ja tanaan jokaisena iltana kavellyt ensin 1km ja sitten holkannyt 2,5km. Aion jatkaa tata 3-5iltana viikossa.

Koska voin odottaa vatsani haipyvan?

En muuten kertonutkaan.
Esim eilen:
Aamupalaksi maitoteeta, ei sokeria
Lounaaksi Pari desia riisia ja herkkusieni-paprike(kermaista) kastiketta,wissya
Valipalaksi 1 mango ja 1 banaani
Illalliseksi tandoorikanaa ja juustoista salaattia, 2 paahtoleipaa

Joka paiva suunnilleen saman tapaista, mutta annokset on siis suht pienia

No kyllä pitäis syödä aamulla jotain. Mä syön joka aamu puuroa ja jos ei ole aikaa keittää niin Elovenalta saa nykyään niitä pussipuuroja mitkä isketään vaan mikroon (on muuten ihan suht hyviäkin :)) Tuolla tavalla laihdutat lähinnä lihaksista, et "läskistä" :)
Proteiini pitää nälän poissa, lisää välipalaan esim maitorahka ja sekoita hedelmiin. Näin mulla on ainakin tippunut 5 kiloa jo tähän mennessä :)
Puuro pitää nälkää myös pidempään :) Syö kunnolla ja yritä liikkua jos haluat laihtua oikeasta paikasta- :)

No kyllä pitäis syödä aamulla jotain. Mä syön joka aamu puuroa ja jos ei ole aikaa keittää niin Elovenalta saa nykyään niitä pussipuuroja mitkä isketään vaan mikroon (on muuten ihan suht hyviäkin :)) Tuolla tavalla laihdutat lähinnä lihaksista, et "läskistä" :)
Proteiini pitää nälän poissa, lisää välipalaan esim maitorahka ja sekoita hedelmiin. Näin mulla on ainakin tippunut 5 kiloa jo tähän mennessä :)
Puuro pitää nälkää myös pidempään :) Syö kunnolla ja yritä liikkua jos haluat laihtua oikeasta paikasta- :)

Okei, kai se pitais alkaa aamiaiseen panostamaan. En tosin ole laihduttamisen kannalta lopettanut aamupalaa, vaan se on tottumiskysymys. Pussipuuroja en Intiasta loyda:) mutta kaurahiutaleita kyllakin. JA joo, maitorahkan tapaista luonnonjugurttia teen useinkin, se on hyvaa :)
Tosiaan ton liikunnan olen jo aloittanut, onkohan liikaa jos 5 krt?vko juoksen n 3-4km?

Suosittelisin, että aloitat ihan perinteisen punttisalitreenin lenkkeilyn kaveriksi, koska painojen kanssa treenaaminen nostaa testosteronihormonin tasoa, joka taas edesauttaa rasvan palamista.

[QUOTE="Hellevi";26775417]Suosittelisin, että aloitat ihan perinteisen punttisalitreenin lenkkeilyn kaveriksi, koska painojen kanssa treenaaminen nostaa testosteronihormonin tasoa, joka taas edesauttaa rasvan palamista.[/QUOTE]

Alottaisi kodin ulkopuolisen harrastuksen, mutta lopetan tyot vasta 20.00 illalla, ja en paase silloin enaa mihinkaan. Tassa meidan korttelissa on katevasti 330m pitka tasainen asfalttiympyra, jonka varrella nama asuintalot on. Oikein oiva siis lenkkeilylle. Zumbassa kavin kk verran, mutta sitten nyt on taas kiireempi toiden kanssa. Kayn juoksemassa vasta klo 21 jalkeen.

Asut siis Intiassa? Eikö siellä ole aika helppoa lisätä tuota kasvisten määrää?? Jotenkin tunnut syövän tosi vähän muutenkin, mutta toki ruuassasi on kaloreita johtuen mm. noista kermaisista kastikkeista.

Hedelmät on tosi hyviä välipaloja, mutta riittäisikö yksi hedelmä ja vaikka kourallinen pähkinöitä lisäksi? Olisi vähän tasapainoisempi ruokavalio. Ja syö nyt ihmeessä aamuisin jotain!

Täällä ollaan aivan tismalleen samasta painosta ja pituudesta lähdetty..Noin kahden viikon aikana lähteny vaan 0,5 kg...Tosin kuukautisten pitäis alkaa kohta, mulla kun tuntuu kerääntyvän nesteitä aikalailla ennen niitä. Juuri tulin kotiin 8 km lenkiltä josta 4km juosten. Salireeniä mäkin vinkkaisin. Ei tää mun tahti ainakaan vielä päätä huimaa, mut paremmin menee kun pelkällä juoksulla. Tosin mun paheena on kyl ehdottomasti herkut (enemmänkin suolaiset kuin makeat, esim. pop cornit), joten hidastaa tahtia aikalailla.. Toisaalta oon aatellu, että pääasia, että liikkuu ja voi hyvin ja vaikka tahti on hidas laihtumisen suhteen, silti sitä tapahtuu.. Varsinkin kun tuo BMI on kuitenkin normaali

Joo no kaurapuuro on mun ielest ihan paras aamupala :D Niin helppo ja nopee ja pitää nälän pitkään poissa. Syöt tosiaan aika vähän. Jos haluat läskiä polttaa niin syö enemmän protskuja (toistan itseäni :D) ja niitä vihanneksia tosiaan ja varsinkin jos Intiassa asuu niin eikös se ole suht helppoa niinkun joku jo mainitsi? :) Tsemppiä :)

Yhteistyössä