A
"a p"
Vieras
Eli mies käy reissutyössä ja on nyt salaa sitten ruennut uudestaan polttamaan, ostaa jatkuvasti askeja mutta ei kotona polta. Ollaan molemmat lopetettu tupakanpoltto 3,5v sitten. Minä olen siitä vihainen, että on salassa alottanu uudelleen, ja edelleen salassa ostaa lisää tupakkaa ja alottaa siis uudestaan tupakanpolton, vaikka hirveellä työllä päästy siitä eroon. Olen vihainen valehtelusta ja pettynyt kun alottaa uudestaan.
Miehen mielestä hänellä on oikeus polttaa jos hän niin haluaa, eikä siitä tarvitse minulle kertoa koska se ei minulle kuulu. Noh, minun mielestä puolison tupakanpoltto on ihan hyvä toisenkin osapuolen suhteessa tietää. Miehen mielestä minä haluan kontrolloida häntä kun koitan takoa järkeä hänen päähän, ettei alottais uudestaan kun se ei oo tosiaankaan helppoa lopettaa.
Ja tosiaankaan ei oo liikaa rahaa meillä laittaa tupakkaan.
Miehen mielestä hänellä on oikeus polttaa jos hän niin haluaa, eikä siitä tarvitse minulle kertoa koska se ei minulle kuulu. Noh, minun mielestä puolison tupakanpoltto on ihan hyvä toisenkin osapuolen suhteessa tietää. Miehen mielestä minä haluan kontrolloida häntä kun koitan takoa järkeä hänen päähän, ettei alottais uudestaan kun se ei oo tosiaankaan helppoa lopettaa.
Ja tosiaankaan ei oo liikaa rahaa meillä laittaa tupakkaan.