Nonii, pelottaa, koirakin murisee ulos!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Yksin kotona...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

Yksin kotona...

Vieras
Olla nyt tässä sit kotona kahdestaan koiran kanssa kun koira murisee pihalle aivan hulluna! Koira on vahtikoira luonteeltaan eikä anna kenenkään vieraan tulla pihalle saatikka sisälle luvatta. Nyt toi minun vahti murisee ikkunoista pihalle, hyvin levottomasti käyttäytyy... Yritä tässä nyt sit käydä nukkumaan. En välttämättä uskalla päästää koiraa ulos, ettei vaan käy mitään. Tällä alueella on käynyt paljon murtoja ja muitakin varkauksia..

Piähän koira sisällä vaan. Voihan olla joku eläinkin jolle murisee; jänis, kissa?? Tuskin murtovarkaat tulee taloon jossa on muriseva koira, ainakaan jos on kovin iso vahti.

Taidankin lähteä koiran kanssa tarkistamaan että pöllitäänkö naapurin autotallista tavaraa vaiko ei. Naapurit meinaan mökillään ja kyl tuol niiden pihalla näyttäis liikettä olevan.. Ehkä toi mun 80 kilonen koira säikäyttää ne :D

Kävin pihalla, onneksi YKSIN, kurkkasin naapurin puolelle ja huomasin taskulampun valon ja ääniä. Hetken tsiikailtuani huomasin että naapurin pihalla pyöri yksi toinen naapurini ja kuiskaili kiskiskis.. Menin hänen luo ja kysyi että mitä tekee, no, hänen kissansa on synnyttänyt ja kissa on piilottanut pennut jonnekkin sinne naapurin pihalle. Sieltä on nähnyt kuulemma parina päivänä tulevan, ilman pentuja, mutta sinne takaisin menee, nyt lähti kissansa perään.. Toivotin onnea etsinnöille :D Ei onneksi sen pahemmin ollut asiat :D Mut on mulla kova vahtikoira, vahtii naapurinkin pihat :D

Yhteistyössä